Georgian Armed Forces Mod 1.0

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Georgian Armed Forces Mod 1.0

Post autor: SaS TrooP »

Po dość długim okresie pracy wydałem moda odtwarzającego jak najwierniej siły armii gruzińskiej w przedziale lat 2008-2010. Odsyłam do tematu na forum BISu, gdzie znajduje się także reszta informacji + link do pobrania moda :)

http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=125268


Tutaj pokażę jedynie polską wersję Read Me, powinna rozwiać pewne wątpliwości:
GEORGIAN ARMED FORCES MOD (GAF Mod)
by SaS TrooP and ComYuri
Wersja 1.0 z dnia 23 września 2011 roku

Kontakt z autorami:
SaS TrooP, forum BISu:
http://forums.bistudio.com/member.php?u=42772

Armagame.pl
memberlist.php?mode=viewprofile&u=871

Email: [email protected]
Xfire i Steam: SaS TrooP/SaSTrooP

GAF Mod, poniekąd jak sama nazwa wskazuje, ma na celu jak najwierniejsze odzwierciedlenie i rekonstrukcję
gruzińskiej armii z przedziału lat 2008-2010. Mod cały czas się rozwija, jest to jego pierwszy stabilny
release. Mod zawiera siły regularnej armii wraz z pojazdami lądowymi i powietrznymi. Ogólnie jednostek jest
około 200-250, tak więc jest czym grać.
OPFOR w postaci osetyjskich bojowników także jest zawarty w modzie, wraz z trzema misjami coop lub SP i
misją treningową, raczej dla mniej obeznanych z ACE ludzi.


Zawartość:
Praktyczna:
1. Siły regularne, 2008 rok (Woodland i MARPAT)
2. Siły rezerwowe, 2008 rok (Woodland, MARPAT i mieszany)
3. Siły regularne, 2010 rok (Multicam)
4. Siły rezerwowe, 2010 rok (Multicam)
5. Gwardia Narodowa, 2010 rok (Multicam)
6. Mnóstwo broni statycznej, zarówno w formie już rozłożonej, jak i transportowanej na plecach
7. Snajperzy wraz ze spoterami
8. pojazdy kołowe (BTR-70, Humvee, Toyota Hilux, KAMAZ Truck, LandRover, BM-21 Grad)
9. Pojazdy gąsienicowe (T-72B, BMP-2, ZSU Shilka)
10. Lotnictwo (Su-25, L-39, Mi-8, Mi-24, Huey)
11. Osetyjska milicja
12. 3 misje coop/SP
13. Misja treningowa SP
14. Muzyka

Wymagania:
Mod Advanced Combat Enviroment (ACE) w miarę możliwości najnowszej wersji wraz z ACEX!
Oryginalna ArmA 2 Operation Arrowhead w wersji co najmniej 1.59

CLASSNAMES:
Dość ciężko jest wypisać wszelakie classnames przy takiej ilości jednostek. Ale spokojnie, zawsze można
zrobić coś, co tępię, czyli wypakować pliki i zajrzeć do środka (właśnie z tego powodu nie są binaryzowane). Albo użyć relatywnie sprawdzie działającego
wzoru, który przedstawiam poniżej:

REZERWA:

georg_res_rok_camo_klasa

rok to 2008 albo 2010
Camo to MARPAT lub WDL (Rezerwa 2010 NIE MA tej informacji)
Klasa to specjalizacja np. mg, at, lat, hat, medic etc.
Dla przykładu:
georg_res_2008_marpat_sl2 daje Squad Leadera 02 w zakładce MARPAT :)
georg_res_2010_lmg daje nam Automatic Riflemana z 2010 roku w Multicamie

Gwardia narodowa działa jak rezerwa 2010, tylko zamiast res wpisujemy ng

PIECHOTA REGULARNA:
georg_semi_prof_klasa_(MARPAT)

Nie podajemy roku, klasa to klasa, zasady te same co powyżej. W przypadku NIE napisania kamuflazu mamy Woodland
zaś gdy dodamy MARPAT na końcu - to chyba oczywiste

georg_semi_prof_rpg daje nam Anti-Armour Rifleman (WDL + Green v. + WDL h.)
georg_semi_prof_grenadier_marpat daje grenadiera w MARPACIE

W przypadku piechoty 2010 wzór wygląda:
georg_2010_klasa

I reszta bez zmian.

OSETIA:
ossetian_militia_klasa

Także bez zmian

POJAZDY:
Tutaj system jest najprostszy:

georg_pojazd_kolor_(loadout)

Poajzd to pojazd, nazwa DOKŁADNA, np. T72B lub BMP2D
W wypadku niektórych pojazdów dochodzi info czy mająbomby, rakiety etc.
Kolor to zawsze w zasadzie green lub camo, ew. camo2 jeśli jest więcej wersji.


CHANGELOG:
- Initial release


ZNANE BŁĘDY:
- Jedna grupa nie działa jak powinna
- Multicam generalnie za duży, poprawi się w przyszłości
- Możliwe, iż piechota regularna 2008 zostanie całkowicie zrobiona od nowa
- Inne, mniejsze, o których nie wiem


PODZIĘKOWANIA:
- ComYuri za około... ~400 wiadomości na forum BISu, dwukrotnie zapchaną skrzynkę, setki zdjęć, godzin
wyszukiwania informacji i takie tam + textury Mi-24 oraz samolotów, co oszczędziło mi nieco pracy :)
Do tego jeszcze gruzińśkie i osetyjskie imiona, misja treningowa, masowy testing i dziesiątki godzin na TS
w czasie omawiania różnych decyzji i systemów armii gruzińskiej.
- ACE Mod za udostepnienie mi modeli BTRa-70 oraz T-72B w oparciu o ACEX i ACEX_RU, a także za genialną
bazę pod calusieńskiego realistycznego moda, w którego mierzę. Jesteście wielcy!
- Rellikki za bazę pod rezerwę z 2008 roku dzięki jego CRA Troops, co oszczędziło mi wiele czasu
- RealCombat, Pavel, otarius-big za betatesty
- Autorzy R3F artillery and logistics system za systemy, których użyłem w misjach
- Twórcy UPSMONa za... UPSMONa w jednej z misji :)
- Bohemia Interactive, za stworzenie genialnej gry mimo częstokroć niemałej mojej irytacji
- Wiele zespołów muzycznych oraz kompozytorów za muzykę do moda

COPYRIGHTS:
Nim weźmiesz jakiś element moda, spytaj się jego głównego autora o pozwolenie. Tyczy się to pracy zarówno mojej (Sas TrooP)
jak i ComYuriego, wszelkie rzeczy 3rd party należą do ich oficjalnych właścicieli. Zakaz rozporowadzania moda w elementach lub jako
swojego.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Georgian Armed Forces Mod 1.0

Post autor: SaS TrooP »

Wydałem parę minut temu nową wersję:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2048233
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Georgian Armed Forces Mod 1.0

Post autor: SaS TrooP »

Wydana została wersja 1.2, teraz zawira także configi pod czystą wersję gry:
http://forums.bistudio.com/showthread.p ... ost2091213
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”