Witam.
Chciał bym zaprezentować i nakłonić do wypróbowania Kampanii do Army 2 OA mojego autorstwa.
Może zacznę od krótkiego opisu fabuły:
Rok 2012. Rosjanie podpisują pakt o nie agresji z Takistańskim rządem na uchodźstwie w Czarnorusi.
Przez owy pakt amerykanie są zmuszeni wycofać się z Takistanu groźbą wywołania konfliktu na skale światową.
Rosjanie natomiast pomagają Takistanczykom w uporaniu się z partyzantami wspieranymi dostawą uzbrojenia przez kraje zachodnie.
Gracz wciela się w kaprala świeżo przybyłego na front.
Misji jest 18 (20 wraz z zakończeniami).
Misje są dość różnorodne od pilotowania śmigłowca, ochron konwojów, po walki w górach z "dzikusami".
Zakończenia są dwa. Dobre i złe.
Na koniec chciał bym podkreślić że jest to moja pierwsza kampania bywa niekiedy nudnawa (zwłaszcza kiedy trzeba robić kilometry z buta przez pustynie) ale myślę że jeśli ktokolwiek w nią zagra to doceni trud mojej pracy. Zapraszam do pobierania.
Oto taki mini trailer kampanii również mojego autorstwa:
http://www.youtube.com/watch?v=DCdDGe8AiN4
WAŻNE
Aby urozmaicić kampanie użyłem kilku modów które są wymagane do poprawnego działania kampanii.
RH Ak's Pack MOD- http://www.armaholic.com/page.php?id=9029
Stalker MOD (Tylko efekty dzwiękowe mowa itp, NIE PIJAWKI CZY INNE) http://www.armaholic.com/page.php?id=13589
Camo rosyjskie pustynia. http://www.armedassault.info/index.php? ... 242&game=1
Link do Kampanii.
http://www.speedyshare.com/files/30115624/Campaigns.rar
Instalacja.
Folder Campaigns po rozpakowaniu wklej po prostu do folderu Army 2.
Nowa Kampania Arma2 OA
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Nowa Kampania Arma2 OA
Ostatnio zmieniony 04 września 2011, 08:46 przez Smoli, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Nowa Kampania Arma2 OA
Kampania zapowiada się fajnie odpaliłem i wyskakują mi jakieś errory chyba powiązane z tym modem Stalkera, nie dałeś do niego linka, tylko wkleiłeś kawałek jakiegoś tematu z forum bisu.
Intro się nie wczytało bo wyskoczyły 2 errory odnośnie jakiegoś "picture 800x800" i coś jeszcze więc skrypt się przerwał i stałem na mapie i nie mogłem się ruszać, więc wcisnąłem przerwij i wczytała się 1 misja i zaraz znowu errory, to chyba tyczy się tych efektów, z moda?
Nie wiem czy wyciąłeś je z moda, i wkleiłeś je do misji w formie skryptu. Czy też powinien ściągnąć moda stalker, żeby to działało wszystko jak należy, tylko którego bo są dwa konkurencyjne ? : Stalker mod i Conspiracies, a tego drugiego to kilka paczek bo dochodziły kolejne addony do różnych kampanii, czy może Namalsk Crisis też ze stajni Conspiracies.
Podejrzewam, że misje da się ukończyć ale trochę wkurzają te errory na starcie każdej misji, co psuje klimat, będzie przerywało cutscenki itd.
Kampania nie ma żadnego readme, i nie wiadomo co pobierać itd.
Intro się nie wczytało bo wyskoczyły 2 errory odnośnie jakiegoś "picture 800x800" i coś jeszcze więc skrypt się przerwał i stałem na mapie i nie mogłem się ruszać, więc wcisnąłem przerwij i wczytała się 1 misja i zaraz znowu errory, to chyba tyczy się tych efektów, z moda?
Nie wiem czy wyciąłeś je z moda, i wkleiłeś je do misji w formie skryptu. Czy też powinien ściągnąć moda stalker, żeby to działało wszystko jak należy, tylko którego bo są dwa konkurencyjne ? : Stalker mod i Conspiracies, a tego drugiego to kilka paczek bo dochodziły kolejne addony do różnych kampanii, czy może Namalsk Crisis też ze stajni Conspiracies.
Podejrzewam, że misje da się ukończyć ale trochę wkurzają te errory na starcie każdej misji, co psuje klimat, będzie przerywało cutscenki itd.
Kampania nie ma żadnego readme, i nie wiadomo co pobierać itd.
Re: Nowa Kampania Arma2 OA
Ok. dzieki za info link juz poprawilem. Te bledy spowodowane sa brakiem moda a intro to nie blad... to takie wprowadzenie czekasz na dowodce w szeregu a on podjezdza uazem. Misje mozna przejsc acz kolwiek moze wystapic bug z aktywacja np jakis npc zabladzi i nie wywola wyzwalacza, wtedy trzeba uzyc kodu endmission. - w kolejnej wersji postaram sie to poprawic a addony dam razem z kampania.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Nowa Kampania Arma2 OA
Ok, dzięki za uzupełnienie linków do moda, teraz tylko na starcie wyskoczył mi error o tym obrazku 800X800^2
tak brzmi "Image campaigns\russiantakistan\missions\takistan_rosja\picture\intro.jpeg dimentions 800x800 no 2^n"
na początku intra lub w misji powinien być jakiś obrazek, i wstawiłeś go w złej rozdzielczości bo w armie 2 jpg wstawiasz np:128x128, 256x256, 512x512, 1024x1024, lub różne kombinacje np: 512x256 itp, a ten twój ma 800x800 najlepiej ściągnij irfan view np v4.30 tam możesz używając resize zmieniać rozmiar obrazków do takich jakie pasują armie.
A z tym intrem to faktycznie moja wina
jakoś jestem przyzwyczajony do intra jako cutscenki, a tu nie mogłem się ruszyć [a tak w intrze w cutscence robi się jak sie skrypt nie wczyta]. Takie troche inne rozwiązanie tego twojego intra ale ok.
Wrzuciłem sobie twoją kampanie do edytora, żeby obejrzeć co i jak. Chyba jest kilka problemów.
1.W folderach misji 9-20 są same pliki mission.sqf żadnych plików briefingów, description, init i task itp, tak że misja sie zaczyna i nie wiadomo co robić i w ogóle można co prawda podążać za punktami trasy ale to i tak gramy w ciemno. Nie wiem czy tak miało być czy jak pakowałeś kampanie to zapomniałeś o tych plikach do misji.
2. Misje 19-20 jak rozumiem outro dobre i złe tak samo brak innych plików skryptów do cutscenek i zaraz po rozpoczęciu misja od razu się kończy a tak chyba nie miało być.
3.W edytorze przy uruchamianiu niektórych misji wyskakuje komunikat:
"Misja " zawiera niepoprawne łącza do statycznego obiektu. Otwórz ją i zapisz ponownie", na jakim patchu robiłeś kampanie bo pamiętam jak robiłem swoje kampanie to też tak miałem jak zainstalowałem nowszego patcha, trzeba je było zapisać w edytorze jeszcze raz i wszystko ok. Najnowszy patch 1.59.
4. Misja 16 w edytorze nie można jej odpalić to podejrzewam, że w kampanii też nie ruszy:
"nie można edytować rozegrać misji ponieważ opiera się na pobranych danych, które zostały usunięte. lae_cnp." Pobrałem wszystkie addony z twoich linków. Więc podejrzewam, że miałeś jeszcze jakieś addony oprócz tych które wymieniłeś jak zapisywałeś misję i teraz ich woła. ale mogę sie mylić.
5. Nie wiem dlaczego ale w menu kampanii nie działa mi cheat "campaigns" i nie mogę wyswietlić listy wszystkich misji, co jest przydatne jak trzeba przeskoczyć jakąś misję jak coś się krzaczy. W kilku kampaniach z neta już tak miałem czy to jakiś skrypt, żeby nie oszukiwać.
6. To takie sugestie, które nie są konieczne ale podnoszą ogólne wykonanie misji. W misjach i na początku kampanii [w głównym folderze kampanii] nie ma plików overview, i jakichś obrazków i troche tekstu jako wprowadzenia. Jak pisałem nie jest to konieczne ale lepiej wygląda
. U jednostki, którą sterujemy mógłbyś stosować komendę np: player setidentity "imienazwisko" [player nazwa jednostki/żołnierza, którą kierujemy], a w description ext dodajesz np:
class CfgIdentities
{
class imienazwisko
{
name = "Ivan Slomkin";
face = "Face10";
glasses="None";
speaker = "male01rus";
pitch = 1.00;
};
};
Jeśli nie wiesz jak takie coś się robi to możesz zajrzeć do poradników tutaj lub na arma center albo ściągnąć sobie np: jakąś moją kampanie wrzucić misję do edytora lub przejrzeć pliki i podejrzeć jak to się robi.
tak brzmi "Image campaigns\russiantakistan\missions\takistan_rosja\picture\intro.jpeg dimentions 800x800 no 2^n"
na początku intra lub w misji powinien być jakiś obrazek, i wstawiłeś go w złej rozdzielczości bo w armie 2 jpg wstawiasz np:128x128, 256x256, 512x512, 1024x1024, lub różne kombinacje np: 512x256 itp, a ten twój ma 800x800 najlepiej ściągnij irfan view np v4.30 tam możesz używając resize zmieniać rozmiar obrazków do takich jakie pasują armie.
A z tym intrem to faktycznie moja wina

Wrzuciłem sobie twoją kampanie do edytora, żeby obejrzeć co i jak. Chyba jest kilka problemów.
1.W folderach misji 9-20 są same pliki mission.sqf żadnych plików briefingów, description, init i task itp, tak że misja sie zaczyna i nie wiadomo co robić i w ogóle można co prawda podążać za punktami trasy ale to i tak gramy w ciemno. Nie wiem czy tak miało być czy jak pakowałeś kampanie to zapomniałeś o tych plikach do misji.
2. Misje 19-20 jak rozumiem outro dobre i złe tak samo brak innych plików skryptów do cutscenek i zaraz po rozpoczęciu misja od razu się kończy a tak chyba nie miało być.
3.W edytorze przy uruchamianiu niektórych misji wyskakuje komunikat:
"Misja " zawiera niepoprawne łącza do statycznego obiektu. Otwórz ją i zapisz ponownie", na jakim patchu robiłeś kampanie bo pamiętam jak robiłem swoje kampanie to też tak miałem jak zainstalowałem nowszego patcha, trzeba je było zapisać w edytorze jeszcze raz i wszystko ok. Najnowszy patch 1.59.
4. Misja 16 w edytorze nie można jej odpalić to podejrzewam, że w kampanii też nie ruszy:
"nie można edytować rozegrać misji ponieważ opiera się na pobranych danych, które zostały usunięte. lae_cnp." Pobrałem wszystkie addony z twoich linków. Więc podejrzewam, że miałeś jeszcze jakieś addony oprócz tych które wymieniłeś jak zapisywałeś misję i teraz ich woła. ale mogę sie mylić.
5. Nie wiem dlaczego ale w menu kampanii nie działa mi cheat "campaigns" i nie mogę wyswietlić listy wszystkich misji, co jest przydatne jak trzeba przeskoczyć jakąś misję jak coś się krzaczy. W kilku kampaniach z neta już tak miałem czy to jakiś skrypt, żeby nie oszukiwać.
6. To takie sugestie, które nie są konieczne ale podnoszą ogólne wykonanie misji. W misjach i na początku kampanii [w głównym folderze kampanii] nie ma plików overview, i jakichś obrazków i troche tekstu jako wprowadzenia. Jak pisałem nie jest to konieczne ale lepiej wygląda

class CfgIdentities
{
class imienazwisko
{
name = "Ivan Slomkin";
face = "Face10";
glasses="None";
speaker = "male01rus";
pitch = 1.00;
};
};
Jeśli nie wiesz jak takie coś się robi to możesz zajrzeć do poradników tutaj lub na arma center albo ściągnąć sobie np: jakąś moją kampanie wrzucić misję do edytora lub przejrzeć pliki i podejrzeć jak to się robi.
Re: Nowa Kampania Arma2 OA
Jest to wczesna wersja ze tak to ujme ;d
W każdym razie wszystkie błędy postaram się poprawić jak naj szybciej moze nawet zrezygnuję z większości modów.
Narazie nie mam czasu - szkoła i prawko ale w weekend się tym zajmę.
Błąd z obrazkiem zeczywiscie wystepuje ale zrobilem to umyslnie z powodu tego że w armie po wczytaniu misji nie ma żadnego ''uruchom misje'' czy tam czegos w tym stylu,
tylko od razu wlacza sie misja. Pamiętam że w oryginale włączałą się mapa ale nie mam pojecia jakiego skryptu uzyc.
Dlatego też użyłem takiego dziwnego sposobu.
W każdym razie wszystkie błędy postaram się poprawić jak naj szybciej moze nawet zrezygnuję z większości modów.
Narazie nie mam czasu - szkoła i prawko ale w weekend się tym zajmę.
Błąd z obrazkiem zeczywiscie wystepuje ale zrobilem to umyslnie z powodu tego że w armie po wczytaniu misji nie ma żadnego ''uruchom misje'' czy tam czegos w tym stylu,
tylko od razu wlacza sie misja. Pamiętam że w oryginale włączałą się mapa ale nie mam pojecia jakiego skryptu uzyc.
Dlatego też użyłem takiego dziwnego sposobu.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Nowa Kampania Arma2 OA
Jeśli to wersja (wip w produkcji
) to spoko bo ja myślałem, że może coś skopałeś przy pakowaniu wszystkiego i przez to nie ma tych briefingów itd. Jak tak to się nie śpiesz i dopracuj wszystko poczekamy
. Sam zrobiłem 11 kampanii do Army 2 to wiem ile nawet najprostsze rzeczy potrafią zajmować czasu, a jeszcze by wypadało wszystko przetestować.
Odnośnie addonów i modów: te rosyjskie jednostki w pustynnym kamuflażu nawet fajnie wyglądają i pasują do mapy takistanu. Z drugiej strony armia takistańska ma można powiedzieć kamuflaż leśny a walczy na pustyni to i Rosjanie mogli by być z army 2 w leśnym kamuflażu. wszystko zależy od ciebie. Ja bym chyba zostawił pustynnych Rosjan i ten pack ak jeśli jest wymagany przez pack Rosjan. Z moda stalkera bym zrezygnował bo i tak korzystasz z niego chyba w niewielkim stopniu.
W ramach pomocy podrzucam ci linki do moich kampanii, są nie spakowane do formatu pbo, więc spokojnie możesz sobie podejrzeć jak robiłem: briefingi, overview dla misji i kampanii, pliki description.ext i init.sqf, trochę prostych skryptów. Infotext jak na początku każdej misji z kampanii arrowheada- takie pojawiające i znikające literki
. Może coś ci się przyda w dalszej pracy.
viewtopic.php?f=65&t=4377


Odnośnie addonów i modów: te rosyjskie jednostki w pustynnym kamuflażu nawet fajnie wyglądają i pasują do mapy takistanu. Z drugiej strony armia takistańska ma można powiedzieć kamuflaż leśny a walczy na pustyni to i Rosjanie mogli by być z army 2 w leśnym kamuflażu. wszystko zależy od ciebie. Ja bym chyba zostawił pustynnych Rosjan i ten pack ak jeśli jest wymagany przez pack Rosjan. Z moda stalkera bym zrezygnował bo i tak korzystasz z niego chyba w niewielkim stopniu.
W ramach pomocy podrzucam ci linki do moich kampanii, są nie spakowane do formatu pbo, więc spokojnie możesz sobie podejrzeć jak robiłem: briefingi, overview dla misji i kampanii, pliki description.ext i init.sqf, trochę prostych skryptów. Infotext jak na początku każdej misji z kampanii arrowheada- takie pojawiające i znikające literki

viewtopic.php?f=65&t=4377