co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

Witam wszystkich . mam pytanie jak otworzyć tą misję w edytorze , gdyż chce do niej dodać -
http://www.armaholic.com/page.php?id=13547
http://www.armaholic.com/page.php?id=9624

i kolejne pytanie się nasuwa , jak już dodam te samoloty do naszego arsenału na lotnisku , to jaką komendę i gdzie muszę wpisać ,żeby po zniszczeniu po prostu się restartowały na naszym lotnisku , tam gdzie stały.

No i jeszcze ostatnie pytanie co do modyfikacji.
http://www.armaholic.com/page.php?id=6071
jak najprościej dodać to cudeńko do naszego zmodyfikowanej dominacji ?

Pozdrawiam Flanker
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Tyran »

3 pytania 3 osobne tematy.
Na dwa pierwsze odpowie ci opcja szukaj na forum-
1 jak rozpakować plik pbo i wrzucic do edytora?
2 Simple Vehicle Respawn [skrypt znajdziesz na armacholic]
3 nie wiem.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

co do 2. wykorzystałem ten skrypt ... wszystko elegancko, zniszczony samolot się restartuje, ALE jak do niego wsiądę (ruszę z miejsca) po kilku sekundach sam wybucha. może ktoś powiedzieć tak żeby tylko się odnawiał ??
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Tyran »

W edytorze masz dwa samochody jeden wybuch a jeden się tylko respi.
Do skryptu masz misie przykładową z samochodam :D i
sam respawn
veh = [this] execVM "vehicle.sqf"
Polecam czytać readme :D
Osobiście przy prawie każdej edycji DOMINATION używałem skryptu.
W ARMA 1 ARMA2 itd ,możesz se regulować czasy wybuchu i respienia się.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

Ok już wszystko jasne, dzięki !
Ostatnio zmieniony 21 lipca 2011, 18:20 przez Flanker, łącznie zmieniany 1 raz.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Tyran »

Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

dzięki :D właśnie sobie sam przypomniałem :D
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Tyran »

Spoko ,jak co to staraj się szukać sam i pomagać innym :plane
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

Dobra , jednak jeszcze coś ;/
Załadowałem na PBO , włożyłem do MPMission , postawiłem serva żeby zobaczyć kontrolnie czy wszystko ok.
No i lecimy , wszystko działa sprawnie , nic nie zepsułem w dominacji , misje są , wszystko jest ok , moje nowe addony włożone , ALE :D
jak jest tamta skrzynka z amunicją przy fladze , to nie ma w niej amerykańskiego uzbrojenia tylko , bojówki takistańskiej , a dziwne , jak jeszcze potem odpaliłem w edytorze to było tam uzbrojenie amerykańskie te co zawsze.
Flanker
Posty: 38
Rejestracja: 08 listopada 2008, 19:43
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Flanker »

Problem rozwiązany , częściowo . Nie wiem czemu ale addon jednostek blackwaters jakoś zmieniał cfg że zamieniał się ammobox , ale nie wiem czemu
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: co30 DomiOA! West Revive [2.28]

Post autor: Tyran »

Ja zawsze tworze lub edytuje misje [na czystej armie] ,z wyjątkiem ACE.
A potem dokładam mody ,zapobiega to wielu problemom.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”