Własna muzyka w edytorze
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Własna muzyka w edytorze
W wyzwalaczu wejdź w efekty i w "ścieżka" na samym dole powinna być Muzyka1. Jak pomogłem daj + [:)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: Własna muzyka w edytorze
powinno byćkalash34 pisze:PlaySound "Muzyka1 .
Kod: Zaznacz cały
PlaySound "Muzyka1";
Kod: Zaznacz cały
"
Re: Własna muzyka w edytorze
W grze wpisałem dobrze tylko na forum się pomyliłem. Chyba nic z tym nie da się zrobićArtek3333 pisze:powinno byćkalash34 pisze:PlaySound "Muzyka1 .Zabrakło ciKod: Zaznacz cały
PlaySound "Muzyka1";
Kod: Zaznacz cały
"

Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
- rapanui128pl
- Posty: 39
- Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Własna muzyka w edytorze
A zrobiłeś tak jak napisałem w pierwszym poście na drugiej stronie?kalash34 pisze:Chyba nic z tym nie da się zrobić.
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Re: Własna muzyka w edytorze
Przykład dla ciebie. Wypakuj i dodaj tam gdzie zapisują się projekty w edytorze
- Załączniki
-
- Muzyka.utes.zip
- (221.03 KiB) Pobrany 233 razy
Re: Własna muzyka w edytorze
Misja która podałeś działa, ale tylko wtedy gdy mamy aktywacje przez radio. Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje. Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
również nic nie słychać.
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Re: Własna muzyka w edytorze
Musi działać. Aby działało przez wejście w wyzwalacz to musisz mieć wyzwalacz dostosowany do strony Wschód, zachód, cywile.kalash34 pisze: Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje.
Przykład:
Gracz to jednostka zachodu wiec w wyzwalaczu musisz mieć:
Aktywacja – tu ustawiasz zachód w okienku warunek musi być this a w okienku przy aktywacji komenda na włączenie muzyki czyli PlayMusic"muzyka1";
Jeśli twój utwór nie działa to albo nie jest w formacie ogg lub nie w mono ale w stereo. Nie jestem pewny czy w Arma 2 może być w stereo.kalash34 pisze:Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
Re: Własna muzyka w edytorze
Wyzwalacz teraz zadziałał.Artek3333 pisze:Musi działać. Aby działało przez wejście w wyzwalacz to musisz mieć wyzwalacz dostosowany do strony Wschód, zachód, cywile.kalash34 pisze: Jak nastawię by muzyka uruchomiła się po wejściu w wyzwalacz, to tak jak przedtem nic się nie dzieje.
Przykład:
Gracz to jednostka zachodu wiec w wyzwalaczu musisz mieć:
Aktywacja – tu ustawiasz zachód w okienku warunek musi być this a w okienku przy aktywacji komenda na włączenie muzyki czyli PlayMusic"muzyka1";Jeśli twój utwór nie działa to albo nie jest w formacie ogg lub nie w mono ale w stereo. Nie jestem pewny czy w ARMA 2 może być w stereo.kalash34 pisze:Po za tym jak zamiast tego utworu który tam włożyłeś dam swój to
również nic nie słychać.
Co do muzyki to jest ona zapisana w ogg, więc najprawdopodobniej to wina stereo.
Dzięki za pomoc

Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Re: Własna muzyka w edytorze
z description.ext trzeba uważać, bo czasami wczytanie dźwięku działa tylko przy restarcie army/ofp/ponownym wyborze misji.
cfog skończył się na kill'em all
Re: Własna muzyka w edytorze
Restartować Arme nie trzeba. Ale trzeba wczytać, bądź zapisać tworzoną misję, po jakiejkolwiek edycji w Description, bo zmiany nie zadziałają. Zawsze trzeba w edytorze misję wczytać lub ponownie zapisać. Pliki sqs, sqf i fsm tego nie wymagają. 
