Arma3 oficjalnie
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Arma3 oficjalnie
@up
Popieram, jeśli broń, która będzie w grze jest już na deskach projektantów lub ewentualnie wchodzi lub niedługo wejdzie do uzbrojenia to mi nie przeszkadza. Nie chcę tylko widzieć jakichś broni wymyślonych w głowach twórców gry. Jeszcze nie moge przełknąć tych "futurystycznych" hełmów i mundurów ale gdy za parę lat Future Combat System wejdzie do różnych armii, każdy kraj praktycznie pracuje nad czymś takim to taki wygląd żołnierza będzie "codziennością" i po prostu do tego przywykniemy.
Popieram, jeśli broń, która będzie w grze jest już na deskach projektantów lub ewentualnie wchodzi lub niedługo wejdzie do uzbrojenia to mi nie przeszkadza. Nie chcę tylko widzieć jakichś broni wymyślonych w głowach twórców gry. Jeszcze nie moge przełknąć tych "futurystycznych" hełmów i mundurów ale gdy za parę lat Future Combat System wejdzie do różnych armii, każdy kraj praktycznie pracuje nad czymś takim to taki wygląd żołnierza będzie "codziennością" i po prostu do tego przywykniemy.
Re: Arma3 oficjalnie
nie którym przeszkadzają jeżeli daje się tylko kilka wersji pukawek M4 i M16 i próbuje się to zalepić XM8 G36 lub Scarem. Tutaj najwyraźniej obstrzelanej M4A1 albo M16A2 M16A4 nie dostaniemy dopracowanej tak jak trzeba a nie jak nam podstawowa wersja Army II zapodała i to mnie wpienia. Cieszę sie iż będzie można konfigurować karabinek co już dawno powinno być, tylko czemu ja mam konfigurować jakiegoś Tar'a 21 którego haha używają jakieś z kosmosu wzięte jednostki specjalne US Army a nie przeżytą M4A1 Mk16 M416 tu jest cały widz równie dobrze ruskim mogliby dać brytyjskie L85 lub niemieckie G36 które ni wholere nie pasuje do prawdziwego ruskiego żołnierzyka. Bis najwyraźniej ma nas w D! i poluje na dzieciaki z pistoletami na wodę.
-
- Posty: 511
- Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
- ID Steam:
- ID gracza: 209283
- Lokalizacja: Sieradz
Re: Arma3 oficjalnie
Może i m4 i m16 też się znajdzie fajnie by było sobie do nich po podczepiać różne dodatki, poczekamy zobaczymy, mi na razie najmniej podobają się te hełmy z dziwnymi okularkami, w których żołnierze wyglądają jak jakieś owady.
Re: Arma3 oficjalnie
Kilka obrazków z prezentacji Army 3 dla Gamespot.com
Przepraszam za jakość ale byłem zbyt podniecony i zapomniałem przełaczyć na HD
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef3 ... dfd22.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600 ... 4d579.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18e ... f3b37.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/549 ... 6206b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fa ... 81894.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59d ... f2876.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb2 ... 6fe53.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df5 ... 3d477.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff5 ... 3557b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7aa ... 79f24.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/515 ... 28f40.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27e ... eacbc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d0 ... 0e290.html
Przepraszam za jakość ale byłem zbyt podniecony i zapomniałem przełaczyć na HD

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef3 ... dfd22.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600 ... 4d579.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18e ... f3b37.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/549 ... 6206b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7fa ... 81894.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59d ... f2876.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bb2 ... 6fe53.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df5 ... 3d477.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ff5 ... 3557b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7aa ... 79f24.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/515 ... 28f40.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/27e ... eacbc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3d0 ... 0e290.html
Re: Arma3 oficjalnie
Tu jest filmik z prezentacji, z której zdjęcia pokazujesz http://www.youtube.com/watch?v=2R8hWxgFMfY
-3d mission edytor
-wyspa 900km^2 (wliczając morze)
-ragdoll
-renderowanie do textury
-łódź podwodna to obiekt statyczny
-brak rozczłonkowania
-da się wejść do wszystkich domów
-3d mission edytor
-wyspa 900km^2 (wliczając morze)
-ragdoll
-renderowanie do textury
-łódź podwodna to obiekt statyczny
-brak rozczłonkowania
-da się wejść do wszystkich domów
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Ci co nie wiedzą, Pettka to jeden z developerów.pettka pisze:Ahh, in OA, OPFOR was too weak and low tech, lets start whining. Wait, there comes A3, OPFOR seems to have at least some tech, lets start whining :icon_twisted:
I would like to remind You, that You don't know most of things from Armaverse yet. Trust us at least a bit, I think You'll get everything well explained before the game hits shelves. There were some hints in ARG, but that's not all.
On other side, we are looking at all the reactions from our dear community and thinking about them :icon_twisted:
Płakałem, że future i takie tam ale coraz bardziej się przekonuję. Realizm realizmem ale trochę balansu by się przydało. Widać, że za dużo go nie będzie ale zawsze coś.
Coraz bardziej mnie interesuje co tak naprawdę się wydarzyło w tym armaversum.
Śmiało można powiedzieć, że chodzi o globalny konflikt NATO vs. EAST tylko co się kryje pod EAST. Iran i Chiny? Może jeszcze jakieś państwo? Gdzie się podziali Rosjanie?
Mów mi milordzie łapserdaku!
- RozekPoland
- Posty: 193
- Rejestracja: 20 czerwca 2010, 13:16
- ID Steam: RozekPoland
- Numer GG: 24417445
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Na trailerze jest przedstawiony T95. Poza tym cały sprzęt EAST wygląda na rosyjski.mant3z pisze: Śmiało można powiedzieć, że chodzi o globalny konflikt NATO vs. EAST tylko co się kryje pod EAST. Iran i Chiny? Może jeszcze jakieś państwo? Gdzie się podziali Rosjanie?
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Co do futuryzmu w Arma3 to nasuwają się mi następujące przemyślenia...
Nowe uzbrojenie, wyposażenie i pojazdy być może wreszcie umożliwią z balansowanie dwóch stron konfliktu, tak by missionmakerzy nie musieli walczyć z wiatrakami. Futuryzm otwiera nowe możliwości i znosi obecne ograniczenia znane z realnych armii.
Wróżę jednak, że spowoduje to rozłam w społeczności Arma pośród graczy rozgrywek PvP na zwolenników Berzerka - ci pójdą ku nowej Armie3 (zachęceni balansem oraz nowinkami fizyki i grafiki) oraz na zwolenników cooperative'a - ci pozostaną przy Arma2OA (zniechęceni brakiem tego co teraz jest w realnym świecie).
Nowe uzbrojenie, wyposażenie i pojazdy być może wreszcie umożliwią z balansowanie dwóch stron konfliktu, tak by missionmakerzy nie musieli walczyć z wiatrakami. Futuryzm otwiera nowe możliwości i znosi obecne ograniczenia znane z realnych armii.
Wróżę jednak, że spowoduje to rozłam w społeczności Arma pośród graczy rozgrywek PvP na zwolenników Berzerka - ci pójdą ku nowej Armie3 (zachęceni balansem oraz nowinkami fizyki i grafiki) oraz na zwolenników cooperative'a - ci pozostaną przy Arma2OA (zniechęceni brakiem tego co teraz jest w realnym świecie).
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Odnośnie podziału Pit, to dodatki/addony ze starszym uzbrojeniem raczej szybko pojawią się w ARMA3.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arma3 oficjalnie
Przy czym dobry symulator to niezbalansowany symulator, i rzygać mi się chce sraniem gości od Berzerka i innych takich. Balans do zrobienia jest banalny, wystarczy dać te same pojazdy po obu stronach, nie wiem z czego drą pasy.
A symulacja to nie jest sam sprzęt, to przede wszystkim możliwości - gdyby się uprzeć można stworzyć symulator w uniwersum Star Wars...
A symulacja to nie jest sam sprzęt, to przede wszystkim możliwości - gdyby się uprzeć można stworzyć symulator w uniwersum Star Wars...
Re: Arma3 oficjalnie
Ale niektórzy drą szaty na znak Rejtana
Panowie, do premiery został ponad rok, pokazali jakieś rendery, 2 minuty rozgrywki. Nie ma co wyciągać głupich wniosków. Jeżeli nie będzie tam ufoków i Optimusa Prime'a to jestem ZA. Wszystkie wariacje M4, RPGi, Abramsy już mi się przejadły - serio, za dużo tego było ostatnio, ponadto zawsze community narzekała na BiS, że studio nie potrafi zrobić 100% dokładnych modeli. Pod tym względem znowu będzie status quo - ludzie zrobią swoje, a BiS swoje, ale tym razem będzie to coś nowego. Czesi zapewniają, że mody będą kompatybilne po kilku poprawkach, więc nie widzę sensu dalszego narzekania.
