Ruiny budynków

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
whinters1988
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 20:24
ID Steam:
Numer GG: 2577032
Lokalizacja: Warsaw

Ruiny budynków

Post autor: whinters1988 »

Witam
Chciałbym zapytać, jak zrobić by przy starcie Misji, dany budynek był od razu zniszczony? Kiedyś widziałem komendę (wyzwalacz) do tego, gdzie potrzebne było ID obiektu. Proszę o nie wpisywanie mi odpowiedzi typu: "google" :)
proszę o pomoc :)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ruiny budynków

Post autor: Artek3333 »

Kod: Zaznacz cały

((getmarkerpos "markername") nearestObject 53762) setdammage 1;
53762 to ID budynku.
Awatar użytkownika
whinters1988
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 20:24
ID Steam:
Numer GG: 2577032
Lokalizacja: Warsaw

Re: Ruiny budynków

Post autor: whinters1988 »

Wielkie dzięki za Pomoc :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”