Ciągły respown grup i toczenie walk

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Ciągły respown grup i toczenie walk

Post autor: Hario »

Witam
Chciał bym stworzyć pole bitewne w którym walki trwały by nieprzerwanie coś jak lądowanie aliantów w normandii. Pierwszym pomysłem jaki mi się narzucił w tej kwestii było nawalenie kilkudziesięciu grup z punktami trasy na mape i do dzieła.. Niestety mój komputer nie jest w stanie tego płynnie uciągnąć więc zwracam się do was z prośbą pomocy. Chcę stworzyć po pięć grup góra z każdej strony konfliktu gdzie w razie śmierci jednego z członków grupy respownił by sie on w wyznaczonym punkcie i natychmiastowo udawał by się on do nastepnego punktu trasy z pełnym życiem i odnowioną amunicją. Szukałem w zakładce szukaj ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ciągły respown grup i toczenie walk

Post autor: Hario »

Doszedłem to tego za pomacą tego gotowego skryptu http://www.armaholic.com/page.php?id=6540
jednak po wpisaniu wszystkiego wedle przykładu zabici żołnierze respią się podwójnie z czego jeden podąża do wyznaczonego markera natomiast drugi stoi w bezruchu jak słup telegraficzny 0 reakcji i tak w kółko aż w końcu wszystkie respiące się jednostki przestają biec na pole bitwy i robią za drzewa ;/ Domyślam się że problem może być w plikach w folderze misji ale nie jestem w stanie do tego dojść w którym miejscu jest zapis aby jednostki się powielały. Dodam że skrypt zapożyczyłem z respiącego się helikoptera gdzie po zestrzeleniu respi się pusta maszyna i dwóch członków załogi stojących obok niej. Helikopter działa jak należy tzn piloci wsiadają i lecą do wyznaczonego markera jednak żołnierze to inna bajka. Tak przy okacji czy da się zrobić tak by ciała zabitych z czasem znikały?
tom3kb
Posty: 511
Rejestracja: 04 marca 2011, 06:30
ID Steam:
ID gracza: 209283
Lokalizacja: Sieradz

Re: Ciągły respown grup i toczenie walk

Post autor: tom3kb »

Od usuwania wraków pojazdów i ciał zabitych żołnierzy jest moduł (w edytorze) garbage collector, po naszemu chyba moduł śmieciarz czy jakoś tak.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”