Jazda po ulicy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Jazda po ulicy

Post autor: kalash34 »

Witam!

Mam mały problem otóż chciałbym żeby żołnierze sterowani przez komputer przejechali kolumną przez np. Zargabad , więc daję im punkty nawigacyjne i włączam misję ,wtedy zaczyna się koszmar..
Idiotyczny komputer zamiast przejechać ulicą zderza w kamienne mury,budynki, kręci się w miejscu itp.
Pamiętam ,że w armie1 ten problem nie istniał.
Jak ustawiało się hamera dawało mu się punkt nawigacyjny na drugim końcu mapy to automatycznie szukał ulicy i idealnie prosto po tej jezdni przemieszczał się do celu..Jak zwykle Bohemia coś namieszała.. Czy da się ustawić jakąś komendę która kazała by AI trzymać się ulicy? Jest to bardzo ważne gdyż na tym opiera się scenariusz mojej misji.
Z góry dzięki za pomoc.
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Jazda po ulicy

Post autor: Artek3333 »

Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: Jazda po ulicy

Post autor: Sieku12 »

powiem Ci tak: Miałem ten sam kłopot a rozwiązanie jest bliżej niż Ci się wydaje - postaw teko AI na środku ulicy i każ jechać również na ulicy i pojedzie po niej bo jeśli dasz go na pobocze (trawę) to pojedzie po trawie omijając ulice :) więc daj go na ulicy i powinien jechać po niej - lecz jeśli chcesz zrobić kolumnę (konwój) to będzie ciężko ... AI wciąż robi głupoty i się zderza i nawraca nie wiadomo po kiego czorta :/
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”