Animacje w edytorze
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Animacje w edytorze
Witam! mam kolejne pytanie mianowicie ostatnio udało mi się dorwac fajny poradnik związany z edytorem w Armie szczególnie uwagę zwróciłem na animacje postaci np. gestykulacja itd. Chodzi konkretne o to że napisane jest żeby żołnierz odegrał animacje trzeba wpisac następującą rzecz: np. nazwa jednostki S1 playMove "nazwa animacji". Wpisuje tak z nazwą animacji np pompki lub czyszczenia broni i nic. Może mi ktoś powiedziec o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny ponieważ szukałem tego od dawna a teraz się okazało że nic z tego... Mam Arma 1.14 i gram na Ace
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
- polikerski
- Posty: 236
- Rejestracja: 01 lipca 2008, 14:31
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Marki
Re: Animacje w edytorze
Nie wpisujesz tego u jednostki tylko ją nazywasz np. player 1
A w wyzwalaczu wpisujesz skrypt. poza tym był taki tamat i ja go sam zakładałem
temat: Pompki albo coś innego...
A w wyzwalaczu wpisujesz skrypt. poza tym był taki tamat i ja go sam zakładałem

temat: Pompki albo coś innego...
Artek3333 pisze:Wstaw jednostkę i w nazwie jednostki wpisz np. A1 następnie utwórz wyzwalacz i w uruchamianiu wpisz np.Po aktywacji wyzwalacza jednostka o nazwie A1 wykona daną animacjęKod: Zaznacz cały
A1 playmove "AmovPercMstpSnonWnonDnon_exerciseKata"
Gdy widzisz błysk, jest już za późno...

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device

Piecyk: AMD Phenom II X4 955BE 3.2GHz; Sapphire Radeon HD 6870 DDR5 1GB; 8GB GoodRam DDR2 800MHz
Gigabyte GA-M720-US3; Chieftec GPA-500S; Seagate Barracuda ST3750528AS ATA Device