Advanced Combat Environment - ACE 2
Moderator: Inkwizytor
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Mnie śmiga pięknie cały pakiet pod combained ops(ACE,ACEX,ACEX_SM,ACEX_USnavy,ACEX_RU) + ACEX_PLA tylko dwie uwagi:
1.Jam mam CO czyli ARMAII + dodatek(moduły pisane pogrubioną czcionką są pod CO)
2.ACEX_PLA się nie rozwija bo Fromaz z ekipy ACE zniknął a to on był odpowiedzialny za chińczyków(niemniej jednak działają )
1.Jam mam CO czyli ARMAII + dodatek(moduły pisane pogrubioną czcionką są pod CO)
2.ACEX_PLA się nie rozwija bo Fromaz z ekipy ACE zniknął a to on był odpowiedzialny za chińczyków(niemniej jednak działają )
nick w grze: Jasina
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Dzięki Tyran widzę że kolega jest w temacie masz u mnie plusa
combat ready
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Pobranie ACEX_PLA nie powinno niczego zepsuć, raczej dasz radę pograć, acz część ficzerów nie będzie działać (w sumie to połowa nie działała już wcześniej )
- GenerałKyrwa
- Posty: 63
- Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Elektrozavodzk
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Ale jakich "ficzerów" przecież wszystko śmiga cud miód
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Ostatnia wersja (z wczoraj) dodała eksperymentalną wersję nowego sposobu strzelania artylerią
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pOrl5UjLBgA[/youtube]
Jak tylko dodadzą kalkulator balistyczny i parę poprawek to będzie git
Obecnie nie wiem ocb z tymi słupami celowniczymi a dokumentacja na Wagn ma status: TO WRITE
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pOrl5UjLBgA[/youtube]
Jak tylko dodadzą kalkulator balistyczny i parę poprawek to będzie git
Obecnie nie wiem ocb z tymi słupami celowniczymi a dokumentacja na Wagn ma status: TO WRITE
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Mam problem z modułem obrażeń ACE. Da się jakoś zrobić, żeby leczyć mógł tylko sanitariusz lub tylko postać gracza? Bo trochę mnie denerwuje sytuacja jak SI zostanie ranne, od razu kuca, żeby się wyleczyć. Często jest też tak, że do trafionego żołnierza podbiega kilku innych i całą grupą go leczą...
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Spróbuj moduł środki odurzające tylko dla sanitariuszy ale nie wiem czy o to ci chodzi
nick w grze: Jasina
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
To wyłącza tylko adrenalinę i chyba morfinę zwykłym żołnierzom (kierowanym przez gracza). SI chyba w ogóle nie używa bandaży, morfiny itp. tylko leczy ogólnie ze wszystkich ran.
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
No SI nie używa ACE'owskich medykamentówMarine91 pisze:To wyłącza tylko adrenalinę i chyba morfinę zwykłym żołnierzom (kierowanym przez gracza). SI chyba w ogóle nie używa bandaży, morfiny itp. tylko leczy ogólnie ze wszystkich ran.
nick w grze: Jasina
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Advanced Combat Environment - ACE 2
Jesteście pewni?
Po postrzale AI zachowuje się jakby aplikowało bandaż, podobno mogą je zakładać już także z plecaków, acz często zdarzało się, że taka jednostka była okrwawiona i np. nie umiała chodzić.
Po postrzale AI zachowuje się jakby aplikowało bandaż, podobno mogą je zakładać już także z plecaków, acz często zdarzało się, że taka jednostka była okrwawiona i np. nie umiała chodzić.