Arabski farmazon z radyjka.
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Arabski farmazon z radyjka.
Zastanawiam się jak zrobić by przy ognisku postacie słuchały muzyki w formie radia. Chodzi o to by muzyka grała tylko przy ognisku (W miejscu postawienia muzyka jest najgłośniejsza i stopniowo cichnie ze wzrostem odległości. Nie tak jak za pomocą wyzwalacza) tylko za pomocą tego w edytorze "Puste" --->"Dźwięki"--->"Muzyka".I tu gdy się wstawi ten obiekt to zaczyna grac arabskie super coś. Bo z lekka w tropikalnej dżungli nie pasuje by leciał jakiś tam arabski farmazon z radyjka. I teraz pojawia się tu pytanie jak zrobić by została odgrywana inna ścieżka dźwiękowa np z gry lub zasobów... ? Zna ktoś odpowiedź jak to zrobić... Bardzo pilne ! Może jakaś komenda albo coś ?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Arabski farmazon z radyjka.
Wprowadź utwór do description.ext
Interesuje cię potem pętla while:
http://community.bistudio.com/wiki/while
A do samej muzyki, komenda say lub say3D:
http://community.bistudio.com/wiki/say
http://community.bistudio.com/wiki/say3D
Wg. mojej wiedzy odpada użycie playmusic/playsound, ponieważ chcesz uzyskać efekt 3d. Muzykę wprowadzasz więc do folderu Sounds, a nie Music.
Interesuje cię potem pętla while:
http://community.bistudio.com/wiki/while
A do samej muzyki, komenda say lub say3D:
http://community.bistudio.com/wiki/say
http://community.bistudio.com/wiki/say3D
Wg. mojej wiedzy odpada użycie playmusic/playsound, ponieważ chcesz uzyskać efekt 3d. Muzykę wprowadzasz więc do folderu Sounds, a nie Music.
Re: Arabski farmazon z radyjka.
Aha to w ten sposób. Dobra THX. Przynajmniej teraz wiem jak to ugryźć.