Arabski farmazon z radyjka.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
GROM
Posty: 2
Rejestracja: 13 września 2010, 22:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Arabski farmazon z radyjka.

Post autor: GROM »

Zastanawiam się jak zrobić by przy ognisku postacie słuchały muzyki w formie radia. Chodzi o to by muzyka grała tylko przy ognisku (W miejscu postawienia muzyka jest najgłośniejsza i stopniowo cichnie ze wzrostem odległości. Nie tak jak za pomocą wyzwalacza) tylko za pomocą tego w edytorze "Puste" --->"Dźwięki"--->"Muzyka".I tu gdy się wstawi ten obiekt to zaczyna grac arabskie super coś. Bo z lekka w tropikalnej dżungli nie pasuje by leciał jakiś tam arabski farmazon z radyjka. I teraz pojawia się tu pytanie jak zrobić by została odgrywana inna ścieżka dźwiękowa np z gry lub zasobów... ? Zna ktoś odpowiedź jak to zrobić... Bardzo pilne ! Może jakaś komenda albo coś ?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Arabski farmazon z radyjka.

Post autor: SaS TrooP »

Wprowadź utwór do description.ext
Interesuje cię potem pętla while:
http://community.bistudio.com/wiki/while

A do samej muzyki, komenda say lub say3D:
http://community.bistudio.com/wiki/say
http://community.bistudio.com/wiki/say3D

Wg. mojej wiedzy odpada użycie playmusic/playsound, ponieważ chcesz uzyskać efekt 3d. Muzykę wprowadzasz więc do folderu Sounds, a nie Music.
GROM
Posty: 2
Rejestracja: 13 września 2010, 22:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Arabski farmazon z radyjka.

Post autor: GROM »

Aha to w ten sposób. Dobra THX. Przynajmniej teraz wiem jak to ugryźć.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”