Łączenie misji w kampanię.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Robert16
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2009, 20:31
ID Steam:
ID gracza: 1431812

Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Robert16 »

Jak sam tytuł mówi chciałbym połączyć wszystkie misje w kampanię. Wiem, że dla niektórych to banalne, ale ja nie jestem za dobry w te klocki :mrgreen: . :dworship z góry.


PS. Gdzieś już chyba coś takiego było, ale nie mogę za japan znaleźć.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: SaS TrooP »

Wycięte z Chesty Pullera:

Kod: Zaznacz cały

class MissionDefault
{
 	lives = -1;

	lost = ;
	end1 = ;
	end2 = ;
	end3 = ;
	end4 = ;
	end5 = ;
	end6 = ;
};

class Campaign
{
	name = "Chesty Puller";
	firstBattle = Beginning;

	class Beginning
	{
		name = "Chesty Puller";
		cutscene = ;
		firstMission = 00_intro;
		end1 = ;
		end2 = ;
		end3 = ;
		end4 = ;
		end5 = ;
		end6 = ;
		lost = ;


		class 00_intro: MissionDefault
		{
			end1 = 01_beachhead;
			lost = 01_beachhead;
			template = 00_intro.utes;
		};


		class 01_beachhead: MissionDefault
		{
			end1 = 02_forcerecon;
			lost = 01_beachhead;
			template = 01_beachhead.Chernarus;
		};

		class 02_forcerecon: MissionDefault
		{
			end1 = 03_rescue;
			lost = 02_forcerecon;
			template = 02_forcerecon.Chernarus;
		};
		
		class 03_rescue: MissionDefault
		{
			end1 = 04_loyal;
			lost = 03_rescue;
			template = 03_rescue.Chernarus;
		};

		class 04_loyal: MissionDefault
		{
			end1 = 04a_scope;
			end2 = 05_steamroller;
			lost = 04_loyal;
			template = 04_loyal.Chernarus;
		};
		
		class 04a_scope: MissionDefault
		{
			end1 = 05_steamroller;
			end2 = 05_steamroller;
			lost = 04a_scope;
			template = 04a_scope.Chernarus;
		};

		class 05_steamroller: MissionDefault
		{
			end1 = 06_outro;
			end2 = 05_steamroller;
			lost = 05_steamroller;
			template = 05_steamroller.Chernarus;
		};
		class 06_outro: MissionDefault
		{
			end1 = ;
			end2 = ;
			lost = ;
			template = 06_outro.Chernarus;
		};
	};
};
Chyba domyślisz się, jak to zastosować. To Description.ext, który wrzucasz do folderu z kampanią, obok folderu Missions z misjami.
Awatar użytkownika
Robert16
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2009, 20:31
ID Steam:
ID gracza: 1431812

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Robert16 »

Chyba coś tam wyjdzie, ale na razie thx :dworship .
Awatar użytkownika
Robert16
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2009, 20:31
ID Steam:
ID gracza: 1431812

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Robert16 »

Sory że marudzę, ale możesz mi powiedzieć od podstaw jak to zrobić :D . Dajmy na to, że mam dwie misje i co mam z nimi zrobić żeby powstała kampania :?: .
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: SaS TrooP »

Zacznijmy od tego, że ostatni raz kampanie składałem lata temu :mrgreen:
Do OFP...

Potrzebujesz:
- Folderu Missions, gdzie umieścisz swoje misje W FOLDERACH, czyli np. misja_01.wyspa, misja_02.wyspa etc.
- Description, który zawiera te informacje. Generalnie description.ext w folderze kampanii wprowadza wartości obowiązujące przez całą kampanię. Gdy chcesz np. nazwać bohatera LOLMAN, to jak określisz go w tym głównym description w folderze kampanii, każda jednostka w każdej misji może odwołać się do setidentity, które tam określiłeś. Rozumiesz? :P
- Overview i zdjęcie najlepiej 512x512.

Description i zdjęcie umieszczasz w folderze z kampanią, nie z misjami!
Awatar użytkownika
Robert16
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2009, 20:31
ID Steam:
ID gracza: 1431812

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Robert16 »

A foldery z kampanią i z misjami gdzie dać :mrgreen: . Bo w folderze z grą mam tylko Missions i MPMission :mrgreen: . Cyba, że muszę je dać całkiem gdzie indziej. Sory za upierdliwość.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: SaS TrooP »

Stwórz folder Campaigns w głównym menu gry.
Awatar użytkownika
Robert16
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2009, 20:31
ID Steam:
ID gracza: 1431812

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Robert16 »

Dzięki. Temat zamykam.
Jack Carter
Posty: 1
Rejestracja: 11 grudnia 2010, 11:49
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Łączenie misji w kampanię.

Post autor: Jack Carter »

ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”