Plecak dla oficera.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Plecak dla oficera.

Post autor: Werido »

Dawno żem nie pisał, ale czas to nadrobić. :lol:
Mianowicie pytanie brzmi:
1. Jak dodać plecak dla jednostki oficer(tak, tam w edytorze się wybiera oficera).
Chodzi mi o to że np. strzelec ma 12 miejsc na magazynki itd. a oficer tylko 6.
Chciałbym uzupełnić jego braki. ;)

Edit: Łoj! Kolejny problem, a mianowicie:
2. Jak zrobić, aby jednostka POZOSTAŁA w miejscu i była np. obrócona tak jak ją ustawiłem w edytorze(tj. azymut). Znam jeden sposób(tj. jedna jednostka w drużynie) ale nie o to mi chodzi.
Dam przykład: Chcę aby JEDNA DRUŻYNA ustawiła się wokół ogniska, ale zazwyczaj jest tak, że dowódca zostaje na miejscu, a cała reszta formuje szyk za nim. A ja chcę, aby stali tak jak stali(czyli jak ich w edytorze żem ustawił).
3. Zabawa setPos'em. Wytłumaczycie mi jak to działa, bo na community.bistudio.com jest dla mnie napisane jak po chińsku - za nic nie zrozumiem. Bądźcie na tyle mili i pokażcie jakże tej komendy używać.

Z góry podziękował!
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Jasina »

1.Jeśli chcesz plecak z ACE to listę masz tutaj http://browser.dev-heaven.net/cfg_weapons/classlist plecaki są na końcu a dodajesz je przez

Kod: Zaznacz cały

this addWeapon"cośtam"
a jeśli plecaki mają być BIS'owskie to gdzieś na forum lista była
2.Można przez

Kod: Zaznacz cały

banan DisableAI "MOVE"
ale wtedy IQ jednostki o nazwie banan spadnie na tyle że się nie poruszy w ogóle no chyba że użyjesz

Kod: Zaznacz cały

banan EnableAI "MOVE"
3.Ja sam nie wiem
nick w grze: Jasina
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: SaS TrooP »

Kod: Zaznacz cały

player setPos [ getPos this select 0, getPos this select 1, (getPos this select 2) +10] 
Sugeruję kopiować, nie znam jej na pamięć i łatwo się pomylić :P
Ta wersja ustawia grcza na danej wysokości poprzez modyfikację osi Z, którą reprezentuje +10. Możesz pisać liczby niecałkowite, kropka jest przecinkiem.

Kod: Zaznacz cały

player setPos (getPos someobject) 
W tej sytuacji gracz uzyska pozycję całego obiektu someobject, więc wszystkie osie. Zamiast getpos sugeruję w tym przypadku komendę position.
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Werido »

Dla SaS Troopa znowu podziękuję, tak jak i Jasinie, lecz mam pewne zastrzeżenia, bowiem nie chcę, aby jednostki kompletnie zastygały w miejscu. Jeżeli ktoś sprytny wymyśli jakiś skrypt lub sposób, aby jednostka "zastygła" w miejscu a po zauważeniu przeciwnika bądź usłyszeniu strzałów przeszła do normalnego trybu(szyk itd.). I tak jestem wdzięczny za trop. A co do plecaków nie używam ACE'a od niedawna, bo po czasie gra się od tego uzależnia, tak więc byłbym wdzięczny za konkretny sposób dodania plecaka.
Awatar użytkownika
Jasina
Posty: 220
Rejestracja: 29 lipca 2010, 07:36
ID Steam:
ID gracza: 59578

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Jasina »

Kod: Zaznacz cały

this addBackpack"XXX"
a listę klas plecaków z OA masz tu http://www.armatechsquad.com/ArmA2Class/OA/bags/
nick w grze: Jasina
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Werido »

No, zdołam ci podziękować, ale chodzi mi o plecaki do GOŁEJ ARMY II. Dzięki i tak.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Marine91 »

W gołej Armie nie ma plecaków. Są tylko w OA i ACE 2.
Obrazek
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Plecak dla oficera.

Post autor: Werido »

Ajjj... czyli oficerek be! Dobra, dzięki za wysiłek chłopaki. Jakby co to zrobię edita i tyle.

EDIT: Problem kolejny mnie prześladuje:
4. Aktywacja wyzwalacza po usłyszeniu wystrzału z danej broni/danej jednostki.
Wiem że był taki temat, ale niewiele mi wyjaśnił. Chodzi mi o to, aby oficer po usłyszeniu strzału zaczął uciekać do helikoptera. Mam wszystko czego trza prócz magicznego sposobu aktywacji wyzwalacza. Pomóżcie co łaska.

Z góry dzięki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”