samolot zrzucający bomby z danej wysokości

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
kmax1
Posty: 36
Rejestracja: 01 listopada 2009, 19:08
ID Steam:
ID gracza: 0

samolot zrzucający bomby z danej wysokości

Post autor: kmax1 »

Witam! Czy wie ktoś z Was jak zmusić samolot sterowany przez Ai aby zrzucając bombę miał stałą prędkość i określoną wysokość?
FlyinHeight nie zdaje egzaminu. Samolot leci z dużą prędkością, następnie zwalnia, obniża się i dopiero zrzuca bomby, co jak dla mnie wygląda bardzo nienaturalnie. Pamiętam, że ktoś kiedyś zrobił jakiś skrypt gdzie wzywało się samolot i wybierało się rodzaj bomb: LGB , bomby kasetowe At lub AP( swoją drogą nie mogę go nigdzie znależć). Jednak tam samolot był wywoływany przez radio, a mi chodzi o to, żeby każdy samolot wykonujący jakąś misję stosował się do tych założeń (stała wysokość i prędkość podczas zrzutu). Bardzo proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
Sieku12
Posty: 47
Rejestracja: 08 września 2010, 19:32
ID Steam:
Numer GG: 2176786
ID gracza: 0

Re: samolot zrzucający bomby z danej wysokości

Post autor: Sieku12 »

możesz użyć "set pos" (później jak znajdę wkleję to całe) ale nie wiem czy zda to egzamin z tym czego ty potrzebujesz ale idzie ustalić na jakiej wysokości samolot ma lecieć - wpisujesz to w wyzwalaczu

(wpisz to: \/ w init'cie jednostki czy jak kto woli po polsku: przy uruchamianiu bądź jeśli wolisz w wyzwalaczu wtedy samolot wzbije się na ustaloną przez ciebie wysokość)

Kod: Zaznacz cały

this setPosASL [getPosASL this select 0, getPosASL this select 1, 19];
przy czym ta liczba na końcu 19 (w moim przypadku) to wysokość na jakiej obiekt ma się znaleźć a te pierwsze 0 a następne 1 to nie wiem na prawdę nie wiem, ale gdy spróbujesz zobaczysz czy pomogłem a jeśli pomogłem to: \/

P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)
P.S. - jeśli pomogłem przyznaj punkt reputacji, Ciebie to nic nie kosztuje a innym tak wiele daje :)

Polecam (film YouTube)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”