Własna muzyka w edytorze

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

Wiem że tematów takich było dużo. Czytałem tematy z arma(1) i arma(2). Każdy dokładnie przeczytałem. Zrobiłem wszystko tak jak inni opisywali. Niestety nie udało mi się. Korzystałem z http://community.bistudio.com/wiki/Desc ... t#CfgMusic ale i tak mi się nie udało. Zrobiłem w notatniku

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
  name = "Muzyka1";
  sound[] = {"\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};

zapisałem jako Muzyka1.ext. Włożyłem muzykę i plik Muzyka1 do folderu z misją i odpaliłem grę. Niestety nie działa.
Moje pytanie brzmi tak: Co robię źle? Bardzo bym prosił o wytłumaczenie krok po kroku.
ps zmieniałem muzykę w audacity na "ogg vorbis".
ps2 Robiłem wyzwalacz aktywacja ktokolwiek i przy uruchomieniu: playmusic "Muzyka1".
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kondor »

Chyba musisz wrzucić plik do katalogu music i go podlinkować stamtąd

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
  name = "Muzyka1";
  sound[] = {"\music\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};
};
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

Mam go sam zrobić :?: W folderze army nie widzę go no chyba że chodzi o folder z moimi muzykami .
Jeśli sam to gdzie?
ps myślę że w czymś innym jest problem konkretnie chodzi mi o "ogg vorbis". Nie znam się na tym ale chyba OGG a OGG VORBIS to są dwie różne rzeczy. :|
ps2 dzięki że próbujesz mi pomóc :)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kondor »

1. W folderze misji zrób ten folder "music".
2. ogg = ogg vorbis (przynajmniej tu)
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

(Przeczytaj/cie co napisałem może będzie coś co może być winą.) No niestety nic a nic nie słychać :( Może ja coś w wyzwalacz źle wpisuje?-> playmusic "Muzyka1" albo playmusic "Muzyka1.ogg" aktywacja ktokolwiek itd ale nic.
Kurdę jeden błąd i nie działa wrrrr... :ohno
Wierz mi że ja nie siedzie i czekam aż odpiszesz. Jak mam czas to kombinuje ile wlezie.
Do czego jest ten plik z notatnika jak mam w wyzwalaczu playmusic "Muzyka1"? A może ja mam go wrzucić do folderu "music"? albo zła nazwa bo ten plik z notatnika nazywa się description.ext.
A może da sie zrobić tak by otworzył plik z notatnika np. sqs a w tym pliku playmusic "Muzyka1" czy coś w tym stylu... Nie wiem kombinuję/my.
ps Kondor cieszę się że mi tak bardzo pomagasz :angel
ps2 kondor już prawie 1000 postów masz brawo za aktywność na forum ;)
Ostatnio zmieniony 06 października 2013, 20:27 przez rapanui128pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy widzisz błysk jest już za późno
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: gremdek »

w katalogu z misją stwórz folder music, tam wrzuć ten plik z muzyczką w formacie ogg.
stwórz plik description.ext z treścią jak podał kondor.
gotowe.

powinno ci się pojawić na samym dole w liście dostępnych muzyk(? jak to się odmienia?) w wyzwalaczu.
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

1. Czytaj ze zrozumieniem.
2. Zrobiłem to wczoraj i nie działa.

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
  name = "Muzyka1";
  sound[] = {[b][u]"\music\Muzyka1.ogg"[/u][/b], db+10, 1.0};
};
};
Musi być \Muzyka1.ogg"? nie powinno być \Muzyka1" ?
Gdy widzisz błysk jest już za późno
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: gremdek »

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
  name = "Muzyka1";
  sound[] = {"\music\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};
};
a jak chcesz przez playmusic to ma być tak:

Kod: Zaznacz cały

playmusic "Muzyka1"
cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: rapanui128pl »

Ha udało się! Musiałem mieć coś źle. Zrobiłem wszystko od nowa i mam muzyka1 w wyzwalaczu :hapy
Dzięki wszystkim którzy starali mi się pomóc :dworship
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
LukeOne
Posty: 95
Rejestracja: 01 września 2010, 19:59
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: LukeOne »

Widzę że ten sposób działa jak chce raz działa raz nie. Wszystko zrobiłem jak powyżej i działa następnie skopiowałem to samo do innej misji ... nie działa więc wykasowałem i chce odpalić to z pierwszej próby ... już nie działa. nie wiem kurcze może jak poproszę to znowu zadziała.

EDIT: Dobra puki co działa ... jak by koś chciał dodać kilka utworów robimy tak:

class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
name = "Muzyka1";
sound[] = {"\music\Muzyka1.ogg", db+10, 1.0};
};

class Muzyka2
{
name = "Muzyka2";
sound[] = {"\music\Muzyka2.ogg", db+10, 1.0};
};

class Muzyka3
{
name = "Muzyka3";
sound[] = {"\music\Muzyka3.ogg", db+10, 1.0};
};
};
combat ready
Awatar użytkownika
kalash34
Posty: 52
Rejestracja: 27 października 2009, 09:25
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Własna muzyka w edytorze

Post autor: kalash34 »

Zrobiłem wszystko tak jak wyżej zostało napisane i po włączeniu misji pojawia mi się komunikat ; Sound "Muzyka1" not found .
Stworzyłem description.ext i wpisałem tam to co podał kondor, stworzyłem folder music a do niego włożyłem mój utwór w formacie ogg Muzyka1. W grze stworzyłem wyzwalacz aktywowany przez zachód i wpisałem do niego PlaySound "Muzyka1 .
na początku nic mi się nie włączało a teraz wyskakuje mi ten komunikat. Zrobiłem coś źle? Mam wgrane addony, może to ich wina?

Z góry dzięki za pomoc.
Intel Core i5 2500K @OC 4,5 Ghz
AsRock P67 Pro3
8GB (2x4GB) DDR3 1333MHz CL9 Dual Channel
Samsung 500GB SATA2 (HD502HJ)
Gigabyte GeForce GTX470 1280MB DDR5
Samsung SH-S223C
OCZ StealthXStream 2 600W
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”