Sprawy dot. Radia

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Sprawy dot. Radia

Post autor: Werido »

Widzę że z kondorem nie ma żartów...
Odpowiedź na pytania nr.2 znalezione(poprzedni temat), daje wam kolejne dwa:
3. Czy da się zmienić nazwę Radio Alfa na np. Desant?(ma się pokazywać w radiu we grze właściwej 0-0-1)
4. Jak zrobić żeby np. Radio Bravo pokazało się tylko po wypełnieniu warunku np. dotarcie do celu?

PS. NIE ZNALAZŁEM odpowiedzi na forum...
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: Marine91 »

Komendę radiową możesz nazwać dowolnie. Pod kolumnami do wpisywania czasu wyzwalacza masz po prawej stronie okienko "tekst". Tam wpisujesz nazwę.
Obrazek
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: Werido »

Dzięki... tylko nie byłem pewny czy to to... ale co z pytankiem nr. 4?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: kondor »

Trzeba stworzyć wyzwalacz dynamicznie (nie w edytorze) lecz w skrypcie poprzez komendę: http://community.bistudio.com/wiki/createTrigger
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: Werido »

Kondor będziesz tak miły i sam napiszesz mi jak to ma wyglądać bo jestem na poziomie -1 w skryptach. Będę wdzięczny :D

PS. Kolejna sprawa, tym razem chory błąd:
Próbowałem walnąć własną muzykę do misji, a kiedy próbuję odpalić misję w edytorze wywala mi błąd, iż w 8 linijce gdzieś brakuje znaku }
Muzyka w folderze jest, a tak wygląda Description.ext:
class CfgMusic
{
tracks[]={};

class Muzyka1
{
name = "ACDC - Highway to Hell";
sound[] = {"\ACDC - Highway to Hell.ogg", db+0, 1.0};
};
Błagam wyłapcie o co chodzi... :D
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: gremdek »

brakuje ci jednego }; na końcu
używaj wcięć to takie rzeczy widać od razu, dobre edytory tekstowe też podświetlają nawiasy niesparowane, trzeba tylko dać podświetlenia z C++.
cfog skończył się na kill'em all
Werido
Posty: 34
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 14:24
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Białystok

Re: Sprawy dot. Radia

Post autor: Werido »

Dzięki miszczu :D . No i robota zakończona...
Jakby co to napiszę edita...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”