Interfejs konstrukcji + możliwość kupna jednostek i broni?

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Iggy_PL
Posty: 3
Rejestracja: 19 sierpnia 2010, 20:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Interfejs konstrukcji + możliwość kupna jednostek i broni?

Post autor: Iggy_PL »

Ostatnio zabrałem się za tworzenie misji, w której jestem dowódcą (moduł HC) i buduję sobie bazę na samym początku. Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia jak to ustawić, żeby działało. Znalazłem takie coś:

Kod: Zaznacz cały

myMoney = 1000;

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_name","Base"];

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_rules",[player]];

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_areasize",[50,20]];

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_categories",["Base", "Defence"]];

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_items",
[
//--- Class, Category, Cost or [fundsID,Cost], (display name)
["USMC_WarfareBBarracks","Base",200,"Barracks"],
["BTR90_HQ_unfolded","Base",100],
["USMC_WarfareBLightFactory","Base",400],
["USMC_WarfareBHeavyFactory","Base",600]
]
];

myCoin setvariable ["BIS_COIN_funds",["myMoney"]];

myCoin setvariable ["BIS_COIN_fundsDescription",["$"]];

MyCoin setvariable ["BIS_COIN_onPurchase",{sleep 2}];
Stworzyłem dokument tekstowy, wrzuciłem wszystko do środka, zrobiłem zapisz jako, format wszystkie pliki i nazwałem init.sqf Wrzuciłem do głównego katalogu gry i dla pewności do folderu misji. Moduł nazwałem myCoin i zsynchronizowałem ze swoim ludkiem (Rosja, MVD, strzelec wyborowy jeśli to ma znaczenie). Poczekałem chwile, w menu akcji odpaliłem interfejs budowy, a tam żadnych akcji do wyboru, 0$... Robię coś źle? Dołączam folder z misją.

Edit:
Ten .sqf który dałem z misją jest troche przerobiony, w grze moduł nazwałem BIS_coin_0, i pojawiły sie 2 kategorie: Base i Defence, ale nic w nich nie było pomimo dodanych budynków. W .sqf'ie także zmienilem, zamiast myCoin dałem właśie BIS_coin_0, w dalszym ciągu proszę o przeanalizowanie moich poczynań i zwrócenie uwagi na błędy, z góry dziękuję :dworship


EDIT: Uporałem się z tym jakoś, wszystko działa, wstawiam kod:

Kod: Zaznacz cały

money_account = 10000;

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_funds",["money_account"]];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_name","Baza Federacji Rosyjskiej"];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_rules",[east,MVD_Soldier_Marksman]];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_areasize",[50,20]];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_categories",["Base", "Defence"]];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_items",
[
//--- Class, Category, Cost or [fundsID,Cost], (display name)
["RU_WarfareBAircraftFactory","Base",1000,"Aircraft"],
["BTR90_HQ_unfolded","Base",100],
["RU_WarfareBAntiAirRadar","Base",400],
["RU_WarfareBArtilleryRadar","Base",600],
["RU_WarfareBBarracks","Base",500,"Baraki"],
["RU_WarfareBContructionSite","Base",100],
["RU_WarfareBFieldhHospital","Base",700,"Szpital"],
["RU_WarfareBHeavyFactory","Base",2000],
["RU_WarfareBLightFactory","Base",1500],
["RU_WarfareBMGNest_PK","Defence",100],
["RU_WarfareBVehicleServicePoint","Base",800],
["Base_WarfareBBarrier10x","Defence",100],
["Base_WarfareBBarrier5x","Defence",50],
["Base_WarfareBBarrier10xTall","Defence",150]
]
];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onstart",{player globalchat "Starting CoIn view.}];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onselect",{globalClass = _this select 0}];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_fundsDescription",["$"]];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onPurchase",{sleep 2}];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onconstruct",{sleep 2; deleteVehicle (_this select 1);}];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onrepair",{sleep 2}];

BIS_coin_0 setvariable ["BIS_COIN_onsell",{sleep 2}];
Wstawiłem tryb warfare i jakoś gra się nie zwiesiła, co jest dziwne...
W tym wypadku mam kolejne pytanie, jak zrobić, aby możliwe było kupno jednostek i broni, + co zabity to więcej kasy?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”