ArmA 2: Operation Arrowhead

Dyskusja ogólna, tryb singleplayer tylko o Arma2OA

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOX-PL*
Posty: 548
Rejestracja: 29 marca 2009, 17:34
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Wrocław

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: FOX-PL* »

W kampanie ani żadne misje nie gralem jedynie zwiedziłem wszystkie wyspy całe uzbrojenie polatałem pojeżdziłem i posprawdzałem co i jak. Jeszcze mi nie starczyło na wszystko czasu :D
Awatar użytkownika
Kristof
Posty: 81
Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
ID Steam:
Numer GG: 6186420
ID gracza: 2565124
Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Kristof »

W Kampanii znajdziesz wszystko co zawsze !!
- misja z piechotą
- dowodzenie kompania pancerna (abrams + 3 baradley )
- misja dla snajpera (sniper + obserwator )
- lub dla samotnego komandosa

sporo jest misij pojedynczych gdzie znajdziemy tez pokaz wszystkich frakcij OA


Tak jak w Kampanii Arma 2 to co odpowiesz np . poznanym sojusznikom ma wplyw na dalsza misie i jej wykonanie lub nie !!

Przeszłem 2 razy i jest ok choć z braku serverow czuje niedosyt !

servery dostepne dopiero od Europejskiej premiery tj 29 czerwca :(


Pozdrawiam :)
Obrazek



http://www.realclub.fora.pl/
Team Speak 3 adres; 85.236.109.28 port 10667 13PPL Hell-Fire Server
Awatar użytkownika
GenerałKyrwa
Posty: 63
Rejestracja: 27 maja 2010, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Elektrozavodzk

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: GenerałKyrwa »

Dzięki za odpowiedz. Mam prośbe czy ktoś kto ma już arrowhead. Zrobiłby kilka fotek z brytolami oraz ich pojazdami ?? :) .
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Matte »

Znowu zmienili format pbo...
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Nickos
Posty: 40
Rejestracja: 05 czerwca 2009, 09:29
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Nickos »

Matte pisze:Znowu zmienili format pbo...
To znaczy....?
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Matte pisze:Znowu zmienili format pbo...
To chyba patch zmienił pbo

Utwórz plik na pulpicie fix.reg
Wklej do niego poniższy kod i odpal.

Kod: Zaznacz cały

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CLASSES_ROOT\PBO_auto_file]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\PBO_auto_file\DefaultIcon]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\PBO_auto_file\shell]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\PBO_auto_file\shell\open]

[-HKEY_CLASSES_ROOT\PBO_auto_file\shell\open\command]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PBO_auto_file]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PBO_auto_file\DefaultIcon]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PBO_auto_file\shell]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PBO_auto_file\shell\open]

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PBO_auto_file\shell\open\command]

[HKEY_CLASSES_ROOT\.pbo]
@=-

[-HKEY_CLASSES_ROOT\.pbo\AppsTable]
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

ARMA 2 OA: Post Process Settings Decoded
Przekopując forum BIF'u natknąłem się na post Maruka, który zapewne rozjaśni wam trochę opcję ustawienia PostProcess'u
Maruk pisze:A2OA features new post process effect SSAO . Depending on game settings and fillrate (shader performance) of your graphics card, this may lead to lower frame rate.

However, we implemented simple but useful scheme to allow customization of pp effects (based on your personal preferences and also system performance):

  • Disabled: color corrections only
  • Very Low: Disabled + filmGrain + radial blur + dynamic blur
  • Low: Very low + bloom + rotational blur + other scripted post process effects
  • Normal: Low + DOF + lowest SSAO
  • High: Normal + medium SSAO
  • VeryHigh: Normal + highest SSAO
Please note that this setting is not directly equivalent to that of Arma 2.

Also, disabled - low primarily allows you to customize game appearance, Normal - Very High is heavily affecting performance but SSAO quality is the only difference.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: Matte »

mant3z. Nie zrozumiałeś. Nie chodzi o odpalanie gry przez dwuklik na pliku pbo, lecz format (wewnętrzna struktura) pliku. Korzystając ze starych narzedzi (cPbo) nie można już wypakować żadnego z plików (muzyczkę chciałem). http://community.bistudio.com/wiki/PBO_ ... ader_Entry
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: mant3z »

Zrób tak jak Ci napisałem, użyj cPBO od keygetysa i będzie działać :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
WarCity
Posty: 67
Rejestracja: 17 czerwca 2010, 18:33
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: 51°06'57″N 17°37'11″E

Re: ARMA 2: Operation Arrowhead

Post autor: WarCity »

Czy może ktoś podać jakieś nowe screeny albo gameplay. Był bym bardzo wdzięczny :dworship .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
nick w ArmA: frAnEkKk
ODPOWIEDZ

Wróć do „Arma2 Operation Arrowhead”