Przedstawiam nową misję DM Real Tournament 2
"2" ponieważ pomysł jest zaczerpnięty z misji OYC Real Tournament 2003 do OFP.
Filmiki z misji (przepraszam za kompresję): xfire
http://www.youtube.com/watch?v=Thmgt7ODLGc, http://www.youtube.com/watch?v=7FNTcTrNJMI





Cechy:
- - walki odbywają się na zasadzie pojedynków "1 na 1"
kupowanie broni (patrz obrazek)
- zakłady - obstawiasz pewną ilość kasy na swojego faworyta - jeśli wygra, dostajesz kasę, jeśli przegra, oddajesz (wybraną kwotę) (patrz obrazek). Za kasę oczywiście kupujesz lepszą broń
- w czasie walki innych, oglądasz ich z góry (patrz obrazek). Dostępne są przyciski śledzenia poszczególnych walczących, manualnej kamery, noktowizja. Jednak w nocy można obyć się bez NV, gdyż fighterzy są podświetlani
- opcje do ustawienia:- * regulacja liczby graczy (4/8/16) - brane jest N pierwszych slotów (jeśli wybierzesz 9. slot a admin ustawił 8 graczy, wówczas będziesz jedynie patrzył na walki innych)
regulacja trwania rundy - jeśli w wyznaczonym czasie nikt nie zginie, wówczas zwycięzca zostanie wylosowany
* regulacja liczby rund do wygrania pojedynku (czyli ile razy masz zabić przeciwnika żeby wygrać pojedynek i przejść dalej) (patrz obrazek: tabela graczy)
* włączenie / wyłączenie trawy
* włączenie / wyłączenie filtrów graficznych
* regulacja poziomu AI (nawet na hard jest głupie)
* regulacja, czy walka AI vs AI ma być przyśpieszona - jeśli tak, to 1 AI zostanie wylosowany do eksplozji
* regulacja czy kolejność walk ma być zgodna z zajmowanymi slotami, czy losowana
* intro i outro
* soundy
* każdy pojedynek odbywa się w losowej pogodzie i porze dnia i w unikalnej lokacji
- * regulacja liczby graczy (4/8/16) - brane jest N pierwszych slotów (jeśli wybierzesz 9. slot a admin ustawił 8 graczy, wówczas będziesz jedynie patrzył na walki innych)
DM Real Tournament 2
Bugtracker na dev-heaven - jeśli można, tam zgłaszajcie bugi / życzenia
Mam nadzieję, że się niektórym spodoba
Pozdrawiam,
[PR]zemek kondor