Filmy
Moderator: Inkwizytor
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Filmy
Niestety tak nas autorzy gier FPP nauczyli... rambo rozwala cały kraj. Filmik dobry, ale rzeczywiście w środku gdzieś mógłby być jakiś ostrzejszy kawałek.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Filmy
Techniczna realizacja ok ale tak jak Najol wspomnial troche to nudne i sterotypowe
Brakuje zwrotow akcji i jakiegos smaczku w calosci. Dla mnie najciekawsza scena byl upadek BH bo cos sie dzialo.
Ogolnie inicjatywa godna poparcia i wsparcia

Ogolnie inicjatywa godna poparcia i wsparcia

Re: Filmy
Nudne ale da się oglądać. Fabułę oceniam na 0, ile to już było historii jak to piloci do nie woli trafili i uwalniał ich dzielny "amerykanin" vel Rambo. Wykonanie bardzo dobre, ujęcia też. Jednak nurtuje mnie tylko jedno... Tytuł? Świt? Mogłeś to nazwać jakoś ambitniej.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Filmy
bardzo fajny filmik. W przeciwienstwie do niektorych muzyka mi sie podobala, sceny byly sensownie ulozone a fabula zgrabna ... o tyle o ile.
Najbardziej przypadly mi do gustu sceny skradania i cichej likwidacji wroga: pomyslowe i dobrze wykonane. Pogratulowac nalezy zarowno kamerzyscie jak i aktorom
Najbardziej przypadly mi do gustu sceny skradania i cichej likwidacji wroga: pomyslowe i dobrze wykonane. Pogratulowac nalezy zarowno kamerzyscie jak i aktorom







- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Filmy
klamacz pisze: Najbardziej przypadly mi do gustu sceny skradania i cichej likwidacji wroga: pomyslowe i dobrze wykonane.
Co opinia to opinia bo jak dla mnie te sceny to akurat porazka bo wychodzenie zza budynku, likwidacja wroga i odwrot gdy widac ze "aktor" wiedzial ze AI wlasnie tam stoi i nie rozejrzal sie nawet w innym kierunku to naprawde marnotrawienie potencjalu. Bo mnie takie "przypadki" draznia i potrafia cala reszte zniweczyc.
- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Filmy
No cóż... Nie jest to arcydzieło ale jak na początki nie jest tragicznie. Największe braki to fabuła i nad tym trzeba sporo popracować.
Druga sprawa - warsztat - niestety brakuje porządnych przejść (na początku kilka razy zmieniały się ujęcia i razem z nimi cichła muzyka) oraz dbałości o szczegóły (przechodzący ruski zasłaniający słońce przez co widać wyraźne przyciemnienie psujące efekt, wyciąganie lornetki która nagle pojawia się w ręce, czerwone łapy ruskiego dostającego w plecy) i kilka innych tego typu drobiazgów.
Muzykę - podobno o gustach się nie dyskutuje, ale przy drugim oglądaniu zamiast muzyki puściłem winampa i oglądało mi się lepiej - a to już chyba o czymś świadczy... Ponadto, przebijające przez muzykę strzały czy wybuchy wniosły by więcej klimatu i życia w filmik. Wiem że dźwięki w ArmA to porażka, ale wystarczyło użyć WarMod Sounds.
Na koniec jeden wniosek techniczny - może wraz z linkiem do archiwum wrzucać filmiki na jakieś youtube itp aby przed pobraniem całego można było rzucić okiem na szybko? Tu było to zaledwie 30MB więc nie trwało zbyt długo, ale następne archiwa mogą być większe...
Druga sprawa - warsztat - niestety brakuje porządnych przejść (na początku kilka razy zmieniały się ujęcia i razem z nimi cichła muzyka) oraz dbałości o szczegóły (przechodzący ruski zasłaniający słońce przez co widać wyraźne przyciemnienie psujące efekt, wyciąganie lornetki która nagle pojawia się w ręce, czerwone łapy ruskiego dostającego w plecy) i kilka innych tego typu drobiazgów.
Muzykę - podobno o gustach się nie dyskutuje, ale przy drugim oglądaniu zamiast muzyki puściłem winampa i oglądało mi się lepiej - a to już chyba o czymś świadczy... Ponadto, przebijające przez muzykę strzały czy wybuchy wniosły by więcej klimatu i życia w filmik. Wiem że dźwięki w ArmA to porażka, ale wystarczyło użyć WarMod Sounds.
Na koniec jeden wniosek techniczny - może wraz z linkiem do archiwum wrzucać filmiki na jakieś youtube itp aby przed pobraniem całego można było rzucić okiem na szybko? Tu było to zaledwie 30MB więc nie trwało zbyt długo, ale następne archiwa mogą być większe...
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Filmy
Ja powiem wiecej - kiepskie.
Takie krencenie z widoku gracza to porazka. Sam pomysl na atak calkiem, calkiem ale operator kamery i montazysta zawalili.
Takie krencenie z widoku gracza to porazka. Sam pomysl na atak calkiem, calkiem ale operator kamery i montazysta zawalili.