otwieranie bramy
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
otwieranie bramy
Witam!Czy da się zrobić coś takiego, że jak dochodze do jakiegoś miejsca lub waypointa otworzyła się brama ?Chodzi mi o takom brame z: Puste-Przedmioty(wojskowe)-Brama.Albo za pomocą np.: radia poprzez wyzwalacz-radio Alpha ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Re: otwieranie bramy
Pusty->Przedmioty->Zakratowana brama
w polu Nazwa wpisujesz: brama1
Przed i za bramą wstawiasz trigery o określonym promieniu aktywowane przez konkretną stronę lub kogokolwiek (jeżeli mają wszyscy przejeżdżać) i w polu Warunek pozostawiasz: this
a w polu Przy aktywacji wpisujesz:
brama1 animate ["Bargate", 0];
lub
brama1 animate ["Bargate", 1];
w zależności od tego czy ma się zamykać czy otwierać
w polu Nazwa wpisujesz: brama1
Przed i za bramą wstawiasz trigery o określonym promieniu aktywowane przez konkretną stronę lub kogokolwiek (jeżeli mają wszyscy przejeżdżać) i w polu Warunek pozostawiasz: this
a w polu Przy aktywacji wpisujesz:
brama1 animate ["Bargate", 0];
lub
brama1 animate ["Bargate", 1];
w zależności od tego czy ma się zamykać czy otwierać
Re: otwieranie bramy
A najlepiej stworzyć skrypt sqs a w nim pętlę
Działa tylko dla konkretnej jednostki, w tym przypadku gracza
Kod: Zaznacz cały
#loop1
@player distance nazwa_szlabanu>50
szl animate ["Bargate", 1]; goto"zam"
goto"loop1"
#zam
@player distance nazwa_szlabanu<50
szl animate ["Bargate", 0]; goto"otw"
#otw
@player distance nazwa_szlabanu>50
szl animate ["Bargate", 1]; goto"zam"
goto"loop1"
Re: otwieranie bramy
najlepiej to zrobić nakładające się na siebie trigery (2x2) (równocześnie otwierające i zamykające szlaban
) - działa wtedy dla wszystkich jednostek (lub jednostek strony) w multiplayerze tak jak powinien działać szlaban (czyli gdy ktoś podchodzi z jednej strony to się otwiera, gdy odchodzi zamyka, gdy zostaje blisko szlabanu to pozostaje cały czas w otwarciu ..
) - i działa w taki sam sposób jak ktoś podchodzi z drugiej strony oczywiście ...


- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: otwieranie bramy
THX
.Sorry, że tak długo nie odpowiadałem.

W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"