otwieranie bramy

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

otwieranie bramy

Post autor: Karol »

Witam!Czy da się zrobić coś takiego, że jak dochodze do jakiegoś miejsca lub waypointa otworzyła się brama ?Chodzi mi o takom brame z: Puste-Przedmioty(wojskowe)-Brama.Albo za pomocą np.: radia poprzez wyzwalacz-radio Alpha ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: otwieranie bramy

Post autor: Jaromaz »

Pusty->Przedmioty->Zakratowana brama

w polu Nazwa wpisujesz: brama1

Przed i za bramą wstawiasz trigery o określonym promieniu aktywowane przez konkretną stronę lub kogokolwiek (jeżeli mają wszyscy przejeżdżać) i w polu Warunek pozostawiasz: this
a w polu Przy aktywacji wpisujesz:
brama1 animate ["Bargate", 0];
lub
brama1 animate ["Bargate", 1];

w zależności od tego czy ma się zamykać czy otwierać
Obrazek
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: otwieranie bramy

Post autor: Artek3333 »

A najlepiej stworzyć skrypt sqs a w nim pętlę

Kod: Zaznacz cały

#loop1
@player distance nazwa_szlabanu>50
szl animate ["Bargate", 1]; goto"zam"
goto"loop1"

#zam
@player distance nazwa_szlabanu<50
szl animate ["Bargate", 0]; goto"otw"

#otw
@player distance nazwa_szlabanu>50
szl animate ["Bargate", 1]; goto"zam"
goto"loop1"
Działa tylko dla konkretnej jednostki, w tym przypadku gracza
Awatar użytkownika
Jaromaz
Posty: 92
Rejestracja: 23 marca 2007, 12:26
ID Steam:

Re: otwieranie bramy

Post autor: Jaromaz »

najlepiej to zrobić nakładające się na siebie trigery (2x2) (równocześnie otwierające i zamykające szlaban :) ) - działa wtedy dla wszystkich jednostek (lub jednostek strony) w multiplayerze tak jak powinien działać szlaban (czyli gdy ktoś podchodzi z jednej strony to się otwiera, gdy odchodzi zamyka, gdy zostaje blisko szlabanu to pozostaje cały czas w otwarciu .. :) ) - i działa w taki sam sposób jak ktoś podchodzi z drugiej strony oczywiście ...
Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: otwieranie bramy

Post autor: Karol »

THX :D .Sorry, że tak długo nie odpowiadałem.
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”