ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
- VoY
- Posty: 672
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
- ID Steam:
- Numer GG: 3308113
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdynia
ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
Wszystkim zainteresowanym składam propozycję umieszczenia w tym wątku pytań które Was nurtują odnośnie OA.
W niedługim czasie przygotuję artykuł w którym zawarte będą odpowiedzi na te pytania ( przynajmniej na większość ).
Pytania proszę formułować jasno i czytelnie.
Dla przykładu: Ile wysp będziemy mieli do dyspozycji w OA? ... itp
W niedługim czasie przygotuję artykuł w którym zawarte będą odpowiedzi na te pytania ( przynajmniej na większość ).
Pytania proszę formułować jasno i czytelnie.
Dla przykładu: Ile wysp będziemy mieli do dyspozycji w OA? ... itp
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
Czy nastąpiły jakieś wieksze lub mniejsze zmiany w edytorze misji?
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
Czy będzie możliwość regulacji siatki w lunetach karabinów wyborowych w celu oddania strzału na sporych dystansach, celując cetralną cześcią krzyża?
Czy tryb tzw. bipod, dwujnogu, podpierania broni będzie zastosowany?
Czy zastosowano jakikolwiek tryb ostrzegania i obronny w pojazdach lotniczych przet atakiem pocisków AA?
Czy tryb tzw. bipod, dwujnogu, podpierania broni będzie zastosowany?
Czy zastosowano jakikolwiek tryb ostrzegania i obronny w pojazdach lotniczych przet atakiem pocisków AA?
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 12 stycznia 2010, 21:18
- ID Steam:
- Numer GG: 1070609618
- ID gracza: 58579
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
1. Czy dodane zostaną jakieś nowe animacje postaci (np. podczas wsiadania do pojazdów)?
2. Jakie frakcje będą dostępne w grze (czy będą jednostki polskie)
3. Czy akcja kampanii dla jednego gracza będzie dynamiczna (tzn. nie całkiem jak Call of Duty, ale też ciut szybciej niż poprzednie gry Bohemia Interactive)?
4. Czy będzie możliwość używania broni osobistej z pokładu pojazdów (szczególnie śmigłowców)? Czy SI będzie umiała wykorzystać taką możliwość?
5. Czy wreszcie dwa pojazdy będą mogły normalnie minąć się na drodze (czy zostanie poprawiona ogólna umiejętność jazdy krzemowych kompanów)?
6. Czy możemy spodziewać się jakiś nowych efektów graficznych?
7. Czy fizyka gry ulegnie jakiejś zmianie (poprawie)?
8. Czy zostanie poprawiona optymalizacja względem pierwowzoru?
9. Czy do uruchomienia gry będzie potrzebna ArmA II?
10. Czy w razie posiadania ArmA II będzie można ściągnąć Operation Arrowhead jako darmowy dodatek?
11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?
12. Czy na mapach Operation Arrowhead będą umieszczone jakieś malownicze zakątki a la kanion rzeki w misji Just Like Old Times w Modern Warfare 2 , na widok których przysłowiowa szczena upada na przysłowiową podłogę?
2. Jakie frakcje będą dostępne w grze (czy będą jednostki polskie)
3. Czy akcja kampanii dla jednego gracza będzie dynamiczna (tzn. nie całkiem jak Call of Duty, ale też ciut szybciej niż poprzednie gry Bohemia Interactive)?
4. Czy będzie możliwość używania broni osobistej z pokładu pojazdów (szczególnie śmigłowców)? Czy SI będzie umiała wykorzystać taką możliwość?
5. Czy wreszcie dwa pojazdy będą mogły normalnie minąć się na drodze (czy zostanie poprawiona ogólna umiejętność jazdy krzemowych kompanów)?
6. Czy możemy spodziewać się jakiś nowych efektów graficznych?
7. Czy fizyka gry ulegnie jakiejś zmianie (poprawie)?
8. Czy zostanie poprawiona optymalizacja względem pierwowzoru?
9. Czy do uruchomienia gry będzie potrzebna ArmA II?
10. Czy w razie posiadania ArmA II będzie można ściągnąć Operation Arrowhead jako darmowy dodatek?
11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?
12. Czy na mapach Operation Arrowhead będą umieszczone jakieś malownicze zakątki a la kanion rzeki w misji Just Like Old Times w Modern Warfare 2 , na widok których przysłowiowa szczena upada na przysłowiową podłogę?
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
cytat
"11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?"
niestety nie przewiduje sie innych nowosci tylko stacja kosmiczna "MIR"
"11. Jakich nowych rodzajów uzbrojenia (pojazdów, broni) możemy się spodziewać? Czy będą to bombowce strategiczne, atomowe okręty podwodne klasy Los Angeles, czy może proca?"
niestety nie przewiduje sie innych nowosci tylko stacja kosmiczna "MIR"
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą

słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą


- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
To ja już Ci na to odpowiem bo jest oficjalne info.SaS TrooP pisze:Czy nastąpiły jakieś wieksze lub mniejsze zmiany w edytorze misji?
Dostaniesz w pełni sprawny edytor 3D i generator randomowych miast.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
No dobra, ale sąd masz pewność, że to wszystko?
Ha!
No to nowe pytanie:
13. Jakich nowych modułów (poza ew. generatorem miast, które jak mi się wydaje nim będzie) możemy się spodziewać?
Proteziak, graj w Call of Duty...
Nic szybciej, byleby wydajniej i ciekawiej.
Ha!
No to nowe pytanie:
13. Jakich nowych modułów (poza ew. generatorem miast, które jak mi się wydaje nim będzie) możemy się spodziewać?
Proteziak, graj w Call of Duty...
Nic szybciej, byleby wydajniej i ciekawiej.
- PACO
- Posty: 16
- Rejestracja: 02 stycznia 2010, 02:50
- ID Steam:
- Numer GG: 9666052
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poland
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
Czy fizyka w Operation Arrowhead różni się, od fizyki zastosowanej w ArmA II? Jeżeli tak, to jakie są różnice?
"Świadomość chroni, ignorancja naraża..."
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
Czy przewrócone drzewa będą stanowić fizyczną przeszkodę i czy AI będzie przez nie widziało?
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
1. Czy w klawiszologii pojawią się jakieś nowe możliwości, funkcje, zachowania?
2. Czy sloty i struktura ekwipunku będą takie, jak w "podstawce" (ilość, przyporządkowanie grup ekwipunku do poszczególnych slotów)?
3. Czy będą jakieś zmiany w menu rozkazów drużyny, a jeżeli tak to jakie?
4. Czy poprawiona zostanie animacja AI-ków, aby po ich zabiciu/poważnym zranieniu padali od razu, a nie kończyli animację np. przeładowania/zmiany broni?
5. Czy w grze przewidziano okrzyki: "Allahu Akbar!" czy "Yallah, yallah!"?
2. Czy sloty i struktura ekwipunku będą takie, jak w "podstawce" (ilość, przyporządkowanie grup ekwipunku do poszczególnych slotów)?
3. Czy będą jakieś zmiany w menu rozkazów drużyny, a jeżeli tak to jakie?
4. Czy poprawiona zostanie animacja AI-ków, aby po ich zabiciu/poważnym zranieniu padali od razu, a nie kończyli animację np. przeładowania/zmiany broni?
5. Czy w grze przewidziano okrzyki: "Allahu Akbar!" czy "Yallah, yallah!"?
Re: ArmA2 Operation Arrowhead - 100 pytań do...
1.Czy i jak będą działały indywidualne osłony balistyczne?
2.Widzałem że zmieniają coś z balistyką pocisku, przechodzi przez cel i leci dalej - i tu pytanie czy zawsze będzie to przedłużenie paraboli, czy może czasem pocisk po przejściu przez cel będzie mógł skręcić?
3.Czy bedzie możliwość opieranie broni np. o murki celem jej stabilizacji i precyzyjniejszego strzelania w pozycjach innych niż leżąca?


2.Widzałem że zmieniają coś z balistyką pocisku, przechodzi przez cel i leci dalej - i tu pytanie czy zawsze będzie to przedłużenie paraboli, czy może czasem pocisk po przejściu przez cel będzie mógł skręcić?

3.Czy bedzie możliwość opieranie broni np. o murki celem jej stabilizacji i precyzyjniejszego strzelania w pozycjach innych niż leżąca?


http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek