skrypt na "salute"

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Argorden
Posty: 115
Rejestracja: 20 listopada 2009, 21:35
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

skrypt na "salute"

Post autor: Argorden »

Witam.
Zrobiłem prosty skrypt na to aby jednostka salutowała,tylko ona salutuje przez kilka sec i opuszcza łape.A ja chcę aby ta jednostka cały czas salutowała...
Jak to zrobić? :D

Kod: Zaznacz cały

_this = _this select 0;
_this setBehaviour "SAFE";
_this disableAI "ANIM";
_this action ["salute",_this];
sleep 5;
waitUntil{
     if(animationState _this != "amovpsitmstpsraswrfldnon")then{
          sleep 8+random(3);
          _this action ["salute",_this];
          waitUntil{animationState _this == "amovpsitmstpsraswrfldnon"}
     };
     behaviour _this != "SAFE";
}; 
_this enableAI "ANIM";
To jest ten skrypt...
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: skrypt na "salute"

Post autor: rapanui128pl »

Może sleep 9999999999..... (spróbuj)
Gdy widzisz błysk jest już za późno
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: skrypt na "salute"

Post autor: SaS TrooP »

Rapanui, czy przypadkiem nie uważasz, że odpowiadanie na tematu sprzed 3 tygodni do pół roku zwykle mija się z celem? :mrgreen:
Awatar użytkownika
rapanui128pl
Posty: 39
Rejestracja: 02 kwietnia 2010, 09:21
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: skrypt na "salute"

Post autor: rapanui128pl »

:lol: Nie zauważyłem daty.

ps przeglądałem forum i poprostu napisałem :D
Gdy widzisz błysk jest już za późno
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”