Wyzwalacz i punkty N.

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Karol »

Witam!Co zrobić aby po uruchomieniu wyzwalacza przez radio lub normalnie pojawił mi się punkt nawigacyjny ?Robię misje gdzie wzywam hummera i pojawia mi się punkt nawigacyjny.Jak to zrobić ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: SaS TrooP »

http://community.bistudio.com/wiki/addWaypoint

Zamiast position player wpisujesz nazwę wyzwalacz, który ma rozmiary np. 10x10 metrów.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Karol »

Dzienx!A gdzie mam to wpisać w waypoincie ?A to 0 to oznacza do którego punktu ma to być dostosowane czy jak ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Artek3333 »

Kod: Zaznacz cały

qq = (group player) addWaypoint [getpos nazwa_obiektu,70]";
[group player,0]setWaypointType"UNLOAD";
qq = (group player) addWaypoint [getpos nazwa_obiektu,150]";
[group player,1]setWaypointType"SAD";
sąto dwa punkty nawigacyjne które można uruchomić za pomocą np.wyzwalacza w uruchamianiu. Punkt 0 ruszaj do i punkt 1 znaleźć i zniszczyć.
Liczby 70 oraz 150 to odległość wyaypointa od obiektu natomiast nazwa "MOVE" i "SAD"
to nazwy rodzaju punktu nawigacyjnego czyli Ruszaj do i znaleźć i zniszczyć.
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Karol »

1To mam wpisać w wyzwalaczu.2Mam ustawić waypointy czy nie ?3Można użyć polskich skrótów zamiast angielskich ?
A znacie jakiś łatwy sposób na obliczanie odległości na mapie w Armie II ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Artek3333 »

1.tak, wpisać w wyzwalaczu albo w skrypcie np sqs. po uruchamianiu wyzwalacza punkty dostanie jednostka, w tym wypadku player czyli gracz.
2.jeśli jednostka (tutaj gracz) ma już jakiś punkt nawig.to jest to punkt 0 (zero) więc następne numery w tej części komendy

Kod: Zaznacz cały

[group player,0]...
będzie 1. Jeśli ma 3 punkty to wpisać należy wpisywać kolejno, czyli

Kod: Zaznacz cały

[group player,4]...
zamiast player może być np Ap1. czyli punkt nawi. dostanie jednostka o nazwie Ap1.
3.odległości na mapie, według siatki topograficznej. jeden kwadrat siatki to 100 na 100 metrów. :|
Awatar użytkownika
Karol
Posty: 99
Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
ID Steam:
Numer GG: 15772047
ID gracza: 0
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Wyzwalacz i punkty N.

Post autor: Karol »

Thx :)
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"

Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”