Wyzwalacz i punkty N.
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Wyzwalacz i punkty N.
Witam!Co zrobić aby po uruchomieniu wyzwalacza przez radio lub normalnie pojawił mi się punkt nawigacyjny ?Robię misje gdzie wzywam hummera i pojawia mi się punkt nawigacyjny.Jak to zrobić ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Wyzwalacz i punkty N.
http://community.bistudio.com/wiki/addWaypoint
Zamiast position player wpisujesz nazwę wyzwalacz, który ma rozmiary np. 10x10 metrów.
Zamiast position player wpisujesz nazwę wyzwalacz, który ma rozmiary np. 10x10 metrów.
- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Wyzwalacz i punkty N.
Dzienx!A gdzie mam to wpisać w waypoincie ?A to 0 to oznacza do którego punktu ma to być dostosowane czy jak ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Re: Wyzwalacz i punkty N.
Kod: Zaznacz cały
qq = (group player) addWaypoint [getpos nazwa_obiektu,70]";
[group player,0]setWaypointType"UNLOAD";
qq = (group player) addWaypoint [getpos nazwa_obiektu,150]";
[group player,1]setWaypointType"SAD";
Liczby 70 oraz 150 to odległość wyaypointa od obiektu natomiast nazwa "MOVE" i "SAD"
to nazwy rodzaju punktu nawigacyjnego czyli Ruszaj do i znaleźć i zniszczyć.
- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Wyzwalacz i punkty N.
1To mam wpisać w wyzwalaczu.2Mam ustawić waypointy czy nie ?3Można użyć polskich skrótów zamiast angielskich ?
A znacie jakiś łatwy sposób na obliczanie odległości na mapie w Armie II ?
A znacie jakiś łatwy sposób na obliczanie odległości na mapie w Armie II ?
W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Re: Wyzwalacz i punkty N.
1.tak, wpisać w wyzwalaczu albo w skrypcie np sqs. po uruchamianiu wyzwalacza punkty dostanie jednostka, w tym wypadku player czyli gracz.
2.jeśli jednostka (tutaj gracz) ma już jakiś punkt nawig.to jest to punkt 0 (zero) więc następne numery w tej części komendy będzie 1. Jeśli ma 3 punkty to wpisać należy wpisywać kolejno, czyli zamiast player może być np Ap1. czyli punkt nawi. dostanie jednostka o nazwie Ap1.
3.odległości na mapie, według siatki topograficznej. jeden kwadrat siatki to 100 na 100 metrów.
2.jeśli jednostka (tutaj gracz) ma już jakiś punkt nawig.to jest to punkt 0 (zero) więc następne numery w tej części komendy
Kod: Zaznacz cały
[group player,0]...
Kod: Zaznacz cały
[group player,4]...
3.odległości na mapie, według siatki topograficznej. jeden kwadrat siatki to 100 na 100 metrów.

- Karol
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 lutego 2010, 19:12
- ID Steam:
- Numer GG: 15772047
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Wyzwalacz i punkty N.
Thx 

W czasie wywiadu dla CNN snajperowi grupy specjalnej zostało zadanie pytanie "Co czujesz, gdy strzelasz w terrorystę?"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"
Na zadane pytanie snajper wzruszył ramionami i odpowiedział: "Odrzut"