Czas, hint i sleep

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Czas, hint i sleep

Post autor: SaS TrooP »

Wyjątkowo pozwolę sobie zadać 3 pytania w jednym topicu - raczej nie wymagają one aż tak wielkiego tłumaczenia, żeby zaspamić dział.

1. Czy komenda hint jest globalna czy lokalna?
2. Komenda time zwraca czas od początku misji. W sekundach. Jak otrzymać go w minutach i sekundach i bez 3 miejsc po przecinku.
3. Czy ktoś może spojrzeć na to:

Kod: Zaznacz cały

west_com sidechat "UAZ HAS BEEN DESTROYED!!! THE NEW ONE WILL SPAWN IN 3 MINUTES!!!";

sleep 180;

_vehicle = "UAZ_CDF" createVehicle getMarkerPos "uaz1spawn";
_uaz1killed = _vehicle addEventHandler ["killed", {_this exec "uaz1spawn.sqf"}];

exit
I wyjaśnić mi, dlaczego skrypt wywala z błędem:

Kod: Zaznacz cały

Nieznana komenda: sleep
Że tak powiem: O co lotto? 8O
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Czas, hint i sleep

Post autor: kondor »

1. lokalna: http://community.bistudio.com/wiki/hint - na górze są ikonki, które mówią o lokalności argumentów i efektu
(polecam użycie MP Framework http://www.forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=10103 dla "globalnego" efektu)
2.

Kod: Zaznacz cały

_min = floor (time / 60);
_sec = floor (time - (60 * _min));
3. sleep i exit?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Czas, hint i sleep

Post autor: SaS TrooP »

Wszystko działa, dziękuję zarówno tobie, jak i Zgubie za pomoc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”