Witam.
Wiem że był już jeden taki temat i myślałem że załatwi on sprawę ale niestety.
Pobrałem template'a od Cooby do respawn'u ai i troszku go przerobiłem.
Chciałbym aby przy aktywacji wyzwalacza respiły się jednostki które są zawarte w skrypcie.
Lecz kiedy przechodzę przez wyzwalacz nic się nie dzieje.
Poniżej 2 scrreny.
http://img59.imageshack.us/img59/9751/63974814.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/8485/62025201.jpg
e1_resp.sqs e2_resp.sqs e3_resp.sqs e4_resp.sqs to samo oprócz komend końcowych
2.
Zrobiłem Jednostkę o nazwie "SF1" kiedy ta jednostka wchodzi w pole wyzwalacza to ma aktywować heli "uchacz" i wylądować na znaku H "Help"
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to zrobić ?
ufoman: Obowiazuje limit 800x600.
Respawn ai przez wyzwalacz
Moderator: Inkwizytor
Re: Respawn ai przez wyzwalacz
Sorki za wery big zdjęcia.
Znalazłem coś takiego Uchacz action ["Land", help]
wpisuje to a warunek jest następujący not alive "enemy1"
No ale dalej coś niedziała.
Za odp z góry dzięki.

Znalazłem coś takiego Uchacz action ["Land", help]
wpisuje to a warunek jest następujący not alive "enemy1"
No ale dalej coś niedziała.
Za odp z góry dzięki.