Wezwanie heli za pomocą flary

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Wezwanie heli za pomocą flary

Post autor: Vari »

Chciałem zrobić coś takiego:
Jest sobie jednostka plyr1 i jednostka plyr2. Oboje są wyposażeni w flarę czerwoną i zieloną. W momencie, kiedy któryś z nich strzela zieloną flarą w obrębie wysepki, helikopter heli1 rusza do wyznaczonego przeze mnie punktu na tej wysepce wyznaczoną trasą, nie strzelając do nikogo po drodze, zaś kiedy zostanie wystrzelona flara czerwona, helikopter przeleci inną trasą w inne miejsce, będzie też agresywnie ostrzeliwał każdą napotkaną wrogą jednostkę. Po doleceniu do punktu wyląduje i poczeka na plyr1 i plyr2, potem wystartuje i poleci do danego miejsca, oczywiście tez zależnego od wystrzelonej flary.
Próbowałem się od tego zabrać, ale że jestem początkujący, to udało mi się tylko zaznaczyć wyzwalaczem obszar wysepki i wyłożyłem się na warunku wystrzelenia flary...
Wiem, że to, czego chcę, to pewnie dość dużo nieco skomplikowanych czynności, ale jeśli znajdzie się ktoś, kto pomoże, będę bardzo wdzięczny.
gremdek
Posty: 261
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 16:53
ID Steam:

Re: Wezwanie heli za pomocą flary

Post autor: gremdek »

plyr1 addEventHandler ["fired", {_this call funkcja}];
plyr2 addEventHandler ["fired", {_this call funkcja}];

funkcja

Kod: Zaznacz cały

//strzelam z tymi flarered, pewnie jakoś inaczej sie te klasy nazywają
switch (_this select 4) do {
 case "FlareRed": {
  //kod dla czerwonej flary
 };
 case "FlareGreen": {
  //kod dla zielonej flary
 };
};

cfog skończył się na kill'em all
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Wezwanie heli za pomocą flary

Post autor: Vari »

Zapomniałem napisać - pomyliłem działy, to miało iść do ARMA2, zamiast tu, tam już uzyskałem odpowiedź, a tu postu usunąć nie mogłem, bo nie ma takiej opcji niestety, mimo wszystko miło, że się zainteresowałeś i próbowałeś pomóc.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”