Chciałem zrobić coś takiego:
Jest sobie jednostka plyr1 i jednostka plyr2. Oboje są wyposażeni w flarę czerwoną i zieloną. W momencie, kiedy któryś z nich strzela zieloną flarą w obrębie wysepki, helikopter heli1 rusza do wyznaczonego przeze mnie punktu na tej wysepce wyznaczoną trasą, nie strzelając do nikogo po drodze, zaś kiedy zostanie wystrzelona flara czerwona, helikopter przeleci inną trasą w inne miejsce, będzie też agresywnie ostrzeliwał każdą napotkaną wrogą jednostkę. Po doleceniu do punktu wyląduje i poczeka na plyr1 i plyr2, potem wystartuje i poleci do danego miejsca, oczywiście tez zależnego od wystrzelonej flary.
Próbowałem się od tego zabrać, ale że jestem początkujący, to udało mi się tylko zaznaczyć wyzwalaczem obszar wysepki i wyłożyłem się na warunku wystrzelenia flary...
Wiem, że to, czego chcę, to pewnie dość dużo nieco skomplikowanych czynności, ale jeśli znajdzie się ktoś, kto pomoże, będę bardzo wdzięczny.
Wezwanie heli za pomocą flary
Moderator: Inkwizytor
Re: Wezwanie heli za pomocą flary
plyr1 addEventHandler ["fired", {_this call funkcja}];
plyr2 addEventHandler ["fired", {_this call funkcja}];
funkcja
plyr2 addEventHandler ["fired", {_this call funkcja}];
funkcja
Kod: Zaznacz cały
//strzelam z tymi flarered, pewnie jakoś inaczej sie te klasy nazywają
switch (_this select 4) do {
case "FlareRed": {
//kod dla czerwonej flary
};
case "FlareGreen": {
//kod dla zielonej flary
};
};
cfog skończył się na kill'em all
Re: Wezwanie heli za pomocą flary
Zapomniałem napisać - pomyliłem działy, to miało iść do ARMA2, zamiast tu, tam już uzyskałem odpowiedź, a tu postu usunąć nie mogłem, bo nie ma takiej opcji niestety, mimo wszystko miło, że się zainteresowałeś i próbowałeś pomóc.