Flir w Apachu lub Cobra

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: TwiX »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vrUL6fHBdmg[/youtube]

Jak mam zrobić aby uzyskać podobny efekt?! Tylko błagam nie odsyłajcie mnie do jakichś linków z zagranicznym językiem :ohno
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Vari »

Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Marine91 »

FLIR jest także w modzie ACE 2 jednak z tego co wiem Cobra go nie posiada (Apache i pojazdy opancerzone mają).

PS. Ten FLIR podany przez Variego u mnie nie działał. Jeśli u Ciebie będzie to samo to użyj tego skryptu:
http://www.armaholic.com/page.php?id=6536
Jak nie będziesz umiał go przenieść do swojej misji to pisz na PW. Postaram się pomóc.
Obrazek
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: TwiX »

OK będziemy coś próbować :p
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Marine91 »

Wytłumaczę to też w tym temacie może komuś jeszcze się przyda.
Po wypakowaniu tego pliku co podałem mamy:
1. mission.sqm
2. init.sqf
3. folder script
Plik init.sqf i folder script kopiujemy do naszego folderu z misją. Od tej pory w menu akcji mamy opcję FLIR.
Ten FLIR jest dobry tylko dla osób, którym nie działa podany przez Variego lub nie chcą instalować addona ACE 2 (tutaj moim zdaniem jest najlepszy FLIR). Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: TwiX »

Sory że zadaję takie pytania ale jak z tego skorzystać np. w Apachu ?! Dopiero uczę się tworzenia w arma :p

Coś trzeba w jednostkach powpisywać, te skrypty, czy w maszynach? :?

Gdzie to wkleić:

Kod: Zaznacz cały

call compile preprocessFileLineNumbers "script\FLIR_function.sqf";
_vehicle = YourVehicle;
[_vehicle] execVM "script\FLIR_init.sqf";
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Marine91 »

Nic nie wpisujesz... Przenosisz po prostu te pliki (całe pliki bez wchodzenia i edycji) co Ci wypisałem do folderu z misją i to wszystko. Nic wpisywać nie trzeba.
A FLIR-a włącza się w menu akcji (rolka myszy).
Obrazek
Awatar użytkownika
TwiX
Posty: 74
Rejestracja: 09 marca 2009, 08:21
ID Steam:
Numer GG: 5743203
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wasików/Białystok
Kontakt:

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: TwiX »

Hm... Działa, ale jest jedno ale.... Nie wiem czy to błąd czy tak misja jest ustawiona ale gdy włączę misję mogę tylko używać myszki i klawiszy do ustawień kontrastu w flirze ( <- nie wiem czy dobrze napisałem :p ) Nie mogę nawet wcisnąć klawisza "Esc" żeby opuścić misję ani wyskoczyć z helikoptera :violent
Awatar użytkownika
Vari
Posty: 46
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 16:50
ID Steam:
Numer GG: 1022354
ID gracza: 0

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Vari »

A sprawdź po wrzuceniu tego do własnej misji, która zapewne nie będzie już "tak ustawiona", przy czym stawiam na to, że to jednak jakiś problem ze skryptem.
Awatar użytkownika
Marine91
Posty: 186
Rejestracja: 21 października 2009, 13:37
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: Flir w Apachu lub Cobra

Post autor: Marine91 »

Tak, to jest taki mały błąd tego skryptu...
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”