Witam.
Mam taki problem: robię w kampanii 3 misje na terytorium wroga, w których stan oddziału musi być przenoszony z misji do misji. Jeśli chodzi o broń, to da się zrobić. Jak zapisać czy ktoś żyje też wiem, tylko nie wiem co zrobić, żeby za pomocą skryptu gracza usunąć z możliwych ról. Np. jak akurat ktoś weźmie tą jednostkę, która zginęła, to albo będzie trzeba gracza uśmiercić, albo oddział będzie taki jaki był przed poprzednią misją. Jest mi to bardzo potrzebne, żeby po śmierci jednego członka grupy nie figurował on w dostępnych rolach. Może da się to zrobić jakoś inaczej - jestem otwarty na inne propozycje.
A czy da się przypisać gracza do roli w następnej misji? Chodzi o to, że jak jeden gracz jest w pierwszej misji snajperem, to w kolejnej musi nim być, a nie może być np. strzelcem KM. Wydaje mi się niemożliwe, ale może ktoś wie jak to zrobić.
PS. czy loadStatus w ogóle nie zadziała w MP? Na BIS Wiki pisze, że raczej nie, ale nie da się czegoś zrobić, żeby zadziałało?
PS2. nie wiem, czy napisać to w temacie o briefingach, czy tutaj. Chodzi o to, że jak dam w briefing.sqf zapisy xxx = player CreateSimpleTask.... i potem wyzwalacz z "przy aktywacji" xxx SetTaskState "SUCCEEDED"; to zadanie zalicza tylko jednej osobie. Tak samo z anulowaniem zadań. Zmienia status zadania tylko dla tego, kto wywołał zmianę tego statusu. Czy użycie player jako jednostki, do której przypisane jest zadanie jest błędem w MP i dlatego tylko jednemu zalicza wykonanie zadania?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Zmiana ilości dostępnych slotów w MP
Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
ODPOWIEDZ
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”
Przejdź do
- Sprawy ogólne forum
- ↳ Regulamin, ogłoszenia i komunikaty
- ↳ Propozycje i uwagi
- Aktualności
- ↳ ArmA Flash News
- Arma 3
- ↳ Arma3
- ↳ Arma3: wersja Beta
- ↳ Arma3: wersja Alpha
- ↳ Pomoc techniczna
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Edycja - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- Arma 2 oraz Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Pomoc techniczna oraz FAQ
- ↳ Instalacja i uruchamianie
- ↳ Aktualizacja gry
- ↳ Mody, addony, DLC
- ↳ Wydajność i zawieszanie się
- ↳ Grafika
- ↳ Dźwięk i komunikacja (chat, TS, VoiP)
- ↳ Sterowanie
- ↳ Ustawienia zaawansowane
- ↳ Połączenie z siecią i serwerem
- ↳ Serwer oraz hostowanie
- ↳ Arma2 Operation Arrowhead
- ↳ Singleplayer
- ↳ Multiplayer
- ↳ Polish Arma Community
- ↳ [PAC]
- ↳ Arma Coop Corps
- ↳ [A2C]
- ↳ Cooperative Flashpoint Online Gaming
- ↳ [CFOG]
- ↳ Combat Operations Specialists Attachment
- ↳ [COSA]
- ↳ Virtual Battle
- ↳ Kampanie VB
- ↳ VB-OK
- ↳ VB-PTWar
- ↳ VB-PHWar
- ↳ VB2
- ↳ VB1
- ↳ Działy frakcji VB
- ↳ Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Arma2 - wydanie 2009 rok.
- Kantyna
- ↳ Co ślina na język...
- ↳ Militarium
- ↳ Hardware & Software
- ↳ Imprezy
- ↳ Kosz / Testy
- Zaprzyjaźnione serwisy
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmASite.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu PFC
- Armed Assault - wydanie 2006 rok.
- ↳ Armed Assault - ArmA
- ↳ Ogólna dyskusja o ArmA
- ↳ Singleplayer
- ↳ ArmA Multiplayer
- ↳ Ogólne o multiplayer
- ↳ Cooperative
- ↳ Klany
- ↳ CTI
- ↳ IC-Arma
- ↳ ECL
- ↳ ESL
- ↳ AZPL Tournament
- ↳ Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry
- ↳ Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie
- ↳ Pomoc techniczna dotycząca Army
- ↳ FAQ
- Operation Flashpoint - wydanie 2001 rok.
- ↳ Ogólna dyskusja / FAQ / Singleplayer / Multiplayer / Klany
- Zaprzyjaźnione serwisy - ArmA2.pl
- ↳ Komentarze do newsów ARMA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmA2.pl
- ↳ Turniej ArmA2.pl
- ↳ Ogłoszenia serwisu ArmedAssault.pl
- ↳ Radiosfera
- ↳ Radio...
- ↳ Code Red
- ↳ Turnieje oraz Ligi
- ↳ Informacje ogólne