Zmiana ilości dostępnych slotów w MP

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
krzysiek2222
Posty: 77
Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
ID Steam:
ID gracza: 0

Zmiana ilości dostępnych slotów w MP

Post autor: krzysiek2222 »

Witam.
Mam taki problem: robię w kampanii 3 misje na terytorium wroga, w których stan oddziału musi być przenoszony z misji do misji. Jeśli chodzi o broń, to da się zrobić. Jak zapisać czy ktoś żyje też wiem, tylko nie wiem co zrobić, żeby za pomocą skryptu gracza usunąć z możliwych ról. Np. jak akurat ktoś weźmie tą jednostkę, która zginęła, to albo będzie trzeba gracza uśmiercić, albo oddział będzie taki jaki był przed poprzednią misją. Jest mi to bardzo potrzebne, żeby po śmierci jednego członka grupy nie figurował on w dostępnych rolach. Może da się to zrobić jakoś inaczej - jestem otwarty na inne propozycje.
A czy da się przypisać gracza do roli w następnej misji? Chodzi o to, że jak jeden gracz jest w pierwszej misji snajperem, to w kolejnej musi nim być, a nie może być np. strzelcem KM. Wydaje mi się niemożliwe, ale może ktoś wie jak to zrobić.
PS. czy loadStatus w ogóle nie zadziała w MP? Na BIS Wiki pisze, że raczej nie, ale nie da się czegoś zrobić, żeby zadziałało?
PS2. nie wiem, czy napisać to w temacie o briefingach, czy tutaj. Chodzi o to, że jak dam w briefing.sqf zapisy xxx = player CreateSimpleTask.... i potem wyzwalacz z "przy aktywacji" xxx SetTaskState "SUCCEEDED"; to zadanie zalicza tylko jednej osobie. Tak samo z anulowaniem zadań. Zmienia status zadania tylko dla tego, kto wywołał zmianę tego statusu. Czy użycie player jako jednostki, do której przypisane jest zadanie jest błędem w MP i dlatego tylko jednemu zalicza wykonanie zadania?


Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”