Tylko trzeba by dodać jakiś warunek, żeby skrypt działał tylko w określonym obszarze, ech. Bo wcześniej też będę coś wysadzał, ale nie chcę, żeby wtedy uaktywniła się ta zmienna
ambsh. Wiem, że komplikuję, ale wystarczy, że dam wyzwalacz, który aktywuje się po wejściu jednostki w jego obręb. I powiedzmy, że skrypt ma działać tylko wtedy, kiedy zostanie uaktywniony wyzwalacz
cel. Tylko nie bardzo wiem, w którym miejscu to wcisnąć.
Skrypt jako tako świetnie działa, pozostał tylko ten jeden mankament

Próbowałem wcisnąć do warunków
TriggerActivated ambsh, ale wtedy się coś sypało. To już pewnie nie jest problem, ale (głupio mi to przyznać) nie wiem, jak to zrobić. Pomożesz jeszcze ten ostatni raz?
Skrypt ma działać tylko wtedy, jeśli jednostka przekroczyła już dany wyzwalacz (idealnie byłoby, gdyby bomby były wysadzane w danym regionie, ale tym razem wystarczy mi przekroczenie wyzwalacza). Bardzo ci dziękuję mimo wszystko
Można by też odpalać ten skrypt dopiero, kiedy bomba zostanie podłożona te 50 metrów od objct1, jak w poprzednim skrypcie.
EDIT: Działa! Zrobiłem

Zaraz opiszę jak, gdyby ktoś kiedyś potrzebował.
init.sqf
Kod: Zaznacz cały
ambsh = false;
obj1 addEventHandler ["firedNear", {[_this select 2, _this select 6] execVM "pipebomb.sqf";}];
pipebomb.sqf
Kod: Zaznacz cały
_pocisk = _this select 1;
_dystans = _this select 0;
if ((_dystans < 50) and (_pocisk == "PipeBomb")) then
{
NULL = player addEventHandler ["fired",{NULL = [_this select 4, _this select 0] execVM "bomb.sqf";}];
};
};
bomb.sqf
Kod: Zaznacz cały
_pocisk = _this select 0;
_pozycja = [0, 0, 0];
_gracz = _this select 1;
if (_pocisk == "PipeBomb") then {
_bomba = nearestObject [_gracz, "Pipebomb"];
_pozycja = position _bomba;
waitUntil {_bomba != _pozycja nearestObject "PipeBomb"};
ambsh = true;
hint "alarm";
}
Robimy sobie jakiś nierzucający się w oczy obiekt ( w moim przypadku stara opona leżąca pod płotem) i nazywamy
obj1. Dla upewnienia się, ile to jest 50 metrów od opony możemy sobie na niej umieścić wyzwalacz o obrębie 50x50(potem możemy go usunąć). Teraz, kiedy w obrębie 50 metrów od opony zostanie położona bomba
PipeBomb, uruchamia się skrypt
bomb.sqf, dzięki któremu po wybuchu bomby zmienna
ambsh dostaje wartość
true. Dodałem jeszcze hint "alarm" dla sprawdzenia

Żadna bomba położona wcześniej nie uruchomi tego alarmu.