Ranni żołnierze

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Kupakabra
Posty: 16
Rejestracja: 26 grudnia 2009, 23:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Ranni żołnierze

Post autor: Kupakabra »

Chciałem zrobic takie coś że postawiłem żołnierza zdrowie na prawie 0 a on pada i nie żyje to postawiłem gdzieś szpital polowy a on to samo pada i nie żyje to czy da zrobic się tak żeby żołnierz dostał i się wiercił tak jak w misjach żeby można było podbiec użyc pierwszej pomocy?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ranni żołnierze

Post autor: SaS TrooP »

Daj mu moduł pierwszej pomocy i ustaw setdammage na jakieś 0.9
Powinno pomóc: http://community.bistudio.com/wiki/First_Aid
Kupakabra
Posty: 16
Rejestracja: 26 grudnia 2009, 23:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ranni żołnierze

Post autor: Kupakabra »

heh ale jak to zrobic? :oops:
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ranni żołnierze

Post autor: SaS TrooP »

W linku masz instrukcję użytkowania modułu.
W inicjacji jednostki lub w punckie trasy/triggerze wpisz: nazwa_jednostki setdammage 0.9
Kupakabra
Posty: 16
Rejestracja: 26 grudnia 2009, 23:20
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Ranni żołnierze

Post autor: Kupakabra »

oki juz wszystko umiem :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”