ACE + CAA1 + N. Waziristan

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

Czy ktoś może mi powiedzieć jak odpalić tę wyspę (Razani) razem z CAA1 i ACE, bo nie za bardzo wiem?
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: Tyran »

Razani wymaga tego chyba..
http://www.armaholic.com/page.php?id=3525
A wpis u mnie wygląda tak...
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2.exe" -nosplash -mod=x\oac\oac_core;x\caa1 -mod=@ace;@acex;@acex_pla;@ace_sm;@cba;@opx2

Wszystkie trzy wyspy mam w jednym mod katalogu "@opx2" i śmiga. ;)
Trzymam takie rzeczy na dysku ,od czasu ARMY 1.

Sorki nie wymaga ,ale te 2 wyspy też działają.
Tylko majom mały kłopot z horyzontem.
To na końcu wpisu zrób se jak chcesz np..
;@Razani
Cała reszta wymaganych plików jest w "caa1" ,są to pliki z Queen's Gambit itd.
Tu jeszcze link do "Razani N. Waziristan"..
http://www.armaholic.com/page.php?id=5055
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

Gra kraszuje na zasadzie 'nie wysyłaj' przy próbie załadowania. Jaki masz CAA1. Bo ja mam pełny, z roślinnością letnią, z boda 31 grudnia '09. Robię skrót identycznie jak ty. Nie mam wysp Opteryxa.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: Tyran »

Ja mam CAA 1 ,w pierwszej wersji jaka wyszła.Jedynie co zmieniłem to kilka swoich tekstur i re tekstur.Odkąd mam CAA 1 to siedzę na nim.Bo ARMA 2 o wiele lepiej mi chodzi na moim sprzęcie. :violent
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

Oto co odpalam w ACE:

Kod: Zaznacz cały

"E:\Program files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2.exe" -nosplash -mod=@CBA;x\oac\oac_core;x\caa1;@Opteryx;@Razani;@ACE;@ACEX;@ACEX_PLA;@ACEX_SM;@ACEX_Islands;@WarFX -showScriptErrors -CPUCount=4
To jest około 15 podejście, ostatnie zerżnąłem z cfoga. Pobrałem także Afghani i Afghani Village. Razani nadal kraszuje po sekundzie loadingu bez niczego.

EDIT: Wyspy Opteryxa = taki sam efekt.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: Tyran »

Spróbuj bez tego wpisu...
;@ACEX_Islands

Jeszcze bym mógł tak spróbować..
"E:\Program files\Bohemia Interactive\ARMA 2\arma2.exe" -nosplash -mod=@CBA;x\oac\oac_core;x\caa1;@ACE;@ACEX;@ACEX_PLA;@ACEX_SM;@Razani

Po prostu musisz próbować ,odpalić same Razani z CAA.
A potem edytować wpis ,najlepiej zrób do tego nowy skrót na pulpicie. ;)
Ja osobiście mam ich z 6. :violent
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

Dalej nic, dalej to samo, a @ACEX_Islands to są inne wyspy (Quersh Kirbul etc. - jak skończę z New Order to będę ich potrzebował). Próbowałem odpalić też czyste CAA1 z samym Razani - dalej nic. Możesz mi zrobić screen albo dokładnie napisać jak wygląda twój folder CAA1 od wewnątrz? Myślę, że to jest kwestia problemu.
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: Tyran »

W głównym katalogu gry "ARMA2' mam...
Katalog x a w nim dwa katalogi..
caa1
oac
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

No dobrze, ale co masz w CAA1 (folder)?
I czy masz tam plik dokładnie o nazwie CAPlants
Tyran
Posty: 235
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 16:30
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: Tyran »

W katalogu caa..

addons
keys
docs
W addons są wszystkie pliki pbo.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ACE + CAA1 + N. Waziristan

Post autor: SaS TrooP »

Ja mam jakieś 15 innych folderów. Generalnie zastanawiałem się ,czy by tego nie walnąć razem (każdy z tych folderów ma w środku addons i .pbo). Ty tak zrobiłeś, czy od razu tak ci się zainstalowało?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”