
obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
A ja zakończył dodając, że jakości filmu także... 

Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Vopsound naprawdę świetny - jeszcze nie przestestowałem dźwięku wewnątrz - ale na zewnątrz nowe sample sprawdzają się idealnie ... (zupełnie inny odbiór broni) ...
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
no też na vopie już gram i nie mam ochoty wracać do fabrycznych dźwięków
lepsze dźwięki = grywalność +50%
swoją drogą dlaczego producenci dają zawsze takie beznadziejne dźwięki ?
spotykam się z tym nie po raz pierwszy jeśli chodzi o gry wojenne
lepsze dźwięki = grywalność +50%
swoją drogą dlaczego producenci dają zawsze takie beznadziejne dźwięki ?
spotykam się z tym nie po raz pierwszy jeśli chodzi o gry wojenne
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Pierwszy posta na forum, więc witam wszystkich.
Co do tematu, to w Americas Army 3 dźwięki bardzo przypominają te z Army2. Miały być one właśnie bardzo realistyczne, nagrane na poligonie, bez żadnych większych modyfikacji i były dosyć głuche. W Americas Army 2 dźwięki były mocno ubarwione i przypominały trochę te z filmów. Czytałem też opinie użytkowników, którzy służyli w wojsku i twierdzą, że takie dźwięki pamiętają z poligonu. Ale i tak na dźwięk składa się wiele czynników więc trudno dobrać ten idealny odgłos strzału.
Co do tematu, to w Americas Army 3 dźwięki bardzo przypominają te z Army2. Miały być one właśnie bardzo realistyczne, nagrane na poligonie, bez żadnych większych modyfikacji i były dosyć głuche. W Americas Army 2 dźwięki były mocno ubarwione i przypominały trochę te z filmów. Czytałem też opinie użytkowników, którzy służyli w wojsku i twierdzą, że takie dźwięki pamiętają z poligonu. Ale i tak na dźwięk składa się wiele czynników więc trudno dobrać ten idealny odgłos strzału.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 31 grudnia 2009, 14:51
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Trzeba wziąć pod uwagę jeszcze jeden kluczowy czynnik: ochrona słuchu. Żołnierze USMC pod hełmem mają słuchawki, które zapewniają łączność, ale też na pewno zmieniają dźwięk wystrzału odbierany przez ucho. Z partyzantami sprawa może być naprawdę różna, ale w tego co czytałem to w ogóle dźwięki prawdziwej broni są bliższe tym głuchym, brzydkim. Osobiście na strzelnicy słyszałem też dźwięki AK, tylko że w słuchawkach a strzelnica była w pomieszczeniu, więc ten dźwięk także jest zniekształcony.
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
Warto spojrzeć..
http://www.youtube.com/watch?v=9Si1hQaaPlg
Więcej info..
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=88149

http://www.youtube.com/watch?v=9Si1hQaaPlg
Więcej info..
http://forums.bistudio.com/showthread.php?t=88149
Re: obrzydliwe dźwięki - zróbmy coś !
CSM wydaje mi się bardziej zbliżony do reala od VOPa ... (już po testach obu w Armie2) ale ma sporo braków
Na razie najlepsze byłoby połączenie ich obu

Na razie najlepsze byłoby połączenie ich obu
