Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Post autor: Hario »

Witam ponownie :)
Przeszukałem forum lecz odpowiedzi nie znalazłem wiec juz wyjasniam w czym rzecz.
Chciał bym by dany pojazd pozostawał w miejscu w którym sie spawnuje i ruszał np:

1. po 10 minutach
lub
2. o wyznaczonej godzinie
lub
3. po uruchomieniu wyzwalacza

Co do pytania nr. 3 próbowałem poprzez synchronzowanie wyzwalacza(ustawiałem w nim aktywacje "ktokolwiek" i gdy wróg sie pojawiał wyzwalacz sie aktywował) z punktem trasy "ruszaj" tzn. ustawiałem jednostce(helikopterowi) najpierw "stój" a jako drugi "ruszaj" to efekt był taki ze w ogole nawet po uruchomieniu wyzwalacza pojazd nie ruszał natomiast gdy najpierw wstawiłem "warta" lub "straż" to helikopter przechodził do drugiego punktu trasy "ruszaj" i leciał zanim wyzwalacz sie uruchomił jak nie trudno sie domyslec to samo sie działo gdy wstawiałem sam punkt "ruszaj" i go synchronizowalem.

Co do pytania nr. 1 i 2 domyslam sie ze beda tu potrzebne skrypty niestety nie wiem jakie.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Furman
Posty: 84
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 14:08
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Post autor: Furman »

Co do 1 i 2-ego było to chyba na forum,ale nie pamiętam jak się to robiło.
Jeśli chodzi o pkt.3 to waypoint "stać" powoduje ,że jednostka stoi.Musi być coś co powoduje,że jednostka wykonuje w 100% WP(np.:"ruszać do"-wykonanie wtedy ,gdy jednostka znajdzie się na miejscu).Czyli wracając do tematu dajesz "ruszać do" 1m od jednostki ,dajesz następny WP i synchro z wyzwalaczem.Po wykonaniu 1-wszego WP "ruch do" jednostce automatycznie włącza się "czekać".
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Post autor: Artek3333 »

Hario pisze:1. po 10 minutach
Daj pojazdowi 2 punkty nawigacyjne: pierwszy zaraz przed pojazdem a drugi tam gdzie docelowo ma dojechać. Następnie w pierwszym punkcie nawigacyjnym masz zakładkę o nazwie Limit czasu z oknami min. śred. maks. I we wszystkich oknach wpisz tam swój czas, liczba 1 to jedna sekunda więc 10 minut to 600 ;)
Hario
Posty: 15
Rejestracja: 06 października 2009, 11:37
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Post autor: Hario »

Oo dzieki śliczne Furman i Artek3333 wszystko gladko działa :)

Co do drugiego pytania to w sumie moge odliczyc roznice czasu jaki uplywa od startu do wyznaczonej godziny ale fajnie bylo by wiedziec co ustawic by np. samolot startowal o 12.00 ;)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Miro
Posty: 57
Rejestracja: 23 sierpnia 2009, 11:29
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Opóźnienie przejścia AI do nastepnego punktu o parę minut

Post autor: Miro »

Hario pisze:Oo dzieki śliczne Furman i Artek3333 wszystko gladko działa :)

Co do drugiego pytania to w sumie moge odliczyc roznice czasu jaki uplywa od startu do wyznaczonej godziny ale fajnie bylo by wiedziec co ustawic by np. samolot startowal o 12.00 ;)

pozdrawiam
To jak startujesz misję 11:30 ustawiasz pilotowi pierwszy wp Wsiadaj a kolejny tak jak koledzy pisali powyżej czas: 1800 i samolot startuje o 12:00 ;) zresztą sam to napisałeś. Najprostsze rozwiązania są czasem najlepsze
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”