
Marker
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Marker
Witam. Chciałbym aby w miejscu kliknięcia na mapie pojawiał się marker. Czy da się to zrobić? Pozdrawiam i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku! 

Re: Marker
onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"
A w pliku skrypt.sqf:
_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";
true;
Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
A w pliku skrypt.sqf:
_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";
true;
Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Marker
Kliknac dwa razy na mapie?Trance pisze:onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"
A w pliku skrypt.sqf:
_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";
true;
Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Marker
Wielkie dzięki. Wszystko wspaniale działa. Plusik za pomoc.
Wystarczy kliknąć raz.Matte pisze:Kliknac dwa razy na mapie?Trance pisze:onMapSingleClick "skylight = [_pos] execVM 'skrypt.sqf'; true;"
A w pliku skrypt.sqf:
_pozycja = _this select 0;
_markerek = createMarker["nazwa_markera",_pozycja];
_markerek setMarkerShape "ICON";
"nazwa_markera" setMarkerType "DOT";
true;
Potem mozesz sobie to rozbudować jeszcze
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Marker
Zle sie wyrazilem. Marker mozna postawic w czasie gry bez potrzeby dodaktowych skryptow. Wystarczy dwa razy kliknac na mapie : )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Marker
I zmieniać wygląd markera za pomocą strzałek na klawiaturze. Można wpisać nazwę markera, a zatwierdza się enterem, kasuje przez DeleteMatte pisze:Zle sie wyrazilem. Marker mozna postawic w czasie gry bez potrzeby dodaktowych skryptow. Wystarczy dwa razy kliknac na mapie : )

Re: Marker
Panowie, podajecie metody oczywiste, a nijak związane z działem, w którym temat wylądował
.


Re: Marker
Może autor nie był świadom tej metody
btw: po co to "true;" na końcu skryptu?
btw: po co to "true;" na końcu skryptu?
Re: Marker
Z przyzwyczajenia.
To jest dla mnie takie info, że tutaj skrypt się kończy i pozamiatane, w wielu wypadkach zupełnie nie potrzebne, tak jak tutaj, ale przyzwyczajenie robi swoje 


