Big Battle

Arma2 oraz Arma2OA: Informacje o grze w sieci, adresy serwerów, klany, ligi oraz turnieje

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: mant3z »

Jeżeli chodzi o STG to piątek jest raczej takim imprezowym dniem, nie dało by się na soboty ustawiać?
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: Equi »

Pewnie większość grających wczoraj się ze mną nie zgodzi, ale ja jednak włączyłbym HUD w trakcie rozgrywki.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: Tajgeer »

Było fajnie, ale rzeczywiście, ja bym wolał grać z włączonym HUD'em oraz wyłączonym veteranem, czyli normalne komunikaty o fragach i statystyki. Nie to, że liczyłbym fragi czy coś, bo określone było, że walczymy o sektory, ale dzięki temu wiadomo by było, gdzie są dziury, największy ostrzał itp.
Awatar użytkownika
Havker
Posty: 82
Rejestracja: 11 stycznia 2007, 17:22
ID Steam:
Numer GG: 8964303
ID gracza: 0

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: Havker »

jak wyżej
Obrazek
"To są gromy co przyjdą w nagłym grzmocie z setkami potężnych ziemi wstrząśnięć i tysiącem fal, i nie odpoczywają ani czasu nie znają." - A.S. LaVey
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: DRIVER »

Hmmm mi brak HUDa nie przeszkadza. Poza tym to jest Virtual Battle. Staramy sie odwzorowac pola bitew. Brak Huda jest tego elementem :). Ja zamiast tego dalbym wiekszy wybor broni. A z Hudem se poradzilem na swoj cheaterski sposob :D

Zamiast tego wylaczylbym te zasrane krzaczory... bo przez to spadaja tylko FPSy... a one bardziej przeszkadzaja niz pomagaja. Ja wiem ze z krzaczkami jest bardziej realnie... z tym wyjatkiem ze ich widocznosc ogranicza sie do 20m.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
DonArkado
Posty: 50
Rejestracja: 27 listopada 2009, 16:16
ID Steam:
Numer GG: 4373239
ID gracza: 0
Lokalizacja: Legnica/Wrocław
Kontakt:

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: DonArkado »

Co do HUD'a itd. Właśnie o to chodzi że to MY mamy się dogadać gdzie kto padł i gdzie robią się dziury. Tak jest trudniej jednak tym samym ciekawiej ;)
Me GoSu K?? U LaMe No GaMe !! U Don't Have Brain !!
Play With The Best !! Die Like The Rest !!
I Play With GoSu !! U Wanna Try ?? LaMe Don't Cry !!
Awatar użytkownika
Cypek
Posty: 13
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:56
ID Steam:
Numer GG: 1859571
Lokalizacja: Kępno

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: Cypek »

Było Genialnie ;)
W Kwestii HUD'a, sądzę że lepiej jest bez niego. Jest to ciekawsze i nie takie na skróty :)
Awatar użytkownika
VoY
Posty: 672
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:42
ID Steam:
Numer GG: 3308113
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdynia

Re: BIG BATTLE - virtual battles

Post autor: VoY »

Wiele elementów wpływa na to że gra staje się bardziej ciekawsza niż public "devastation". Podział na druzyny, szkielet dowodzenia, brak hud'a itd. Rezygnując z tych elementów sprowadzi nas do poziomu "public".

Tajgeer nie potrzebne mi były informacje o zabiciach żeby wiedzieć na stronie przez Ciebie dowodzonej jest dziura przez 30 minut walki :) Rozumiem że jakbyś miał komunikaty to było by Ci tam łatwiej ;)
Nie jestem zwolennikiem przesadnej symulacji ale niech to będzie coś więcej niż public game. Pamiętajcie też iż nasz przeciwnik nie dopuszcza do myśli granie na HUd'zie co mi osobiście bardzo imponuje.

Kwestia trawy - zgadzam się i biorąc pod uwagę iż należy to traktować jak niedoskonałość gry kolejne wersje misji VirtualBattle zostaną "oczyszczone".
Prosili o to także Węgrzy.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Big Battle

Post autor: Pit »

Projekt BIG BATTLE ewoluował teraz nazywa sie to VIRTUAL BATTLE.
Zainteresowanych odsyłam do tematu tutaj.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Zablokowany

Wróć do „Multiplayer”