RemoveAction i lock, czyli 2 pytania

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

RemoveAction i lock, czyli 2 pytania

Post autor: SaS TrooP »

1. Mam mały problem. W inicie dodaję jednostce:

Kod: Zaznacz cały

action1 = jednostka addaction ["nazwa","skrypt.sqf"]
A potem jeszcze jednąakcję oznaczoną jako action2.
A sam skrypt zaczyna się od:

Kod: Zaznacz cały

jednostka removeaction action2;
Dlaczego skrypt ignoruje to wszystko, mimo, że teoretycznie wszystko jest określone. I kolejne pytanie:


2. Jak działa komenda lock? Chcę odblokować BRDMa ustawionego domyślnie jako 'zablokowany', ale uzycie:

Kod: Zaznacz cały

brdm lock false
Gdzie brdm to nazwa tego BRDMa nie przynosi skutku. Gdzie leży błąd?
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: RemoveAction i lock, czyli 2 pytania

Post autor: Artek3333 »

SaS TrooP pisze:
2. Jak działa komenda lock? Chcę odblokować BRDMa ustawionego domyślnie jako 'zablokowany', ale uzycie:

Kod: Zaznacz cały

brdm lock false
Gdzie brdm to nazwa tego BRDMa nie przynosi skutku. Gdzie leży błąd?
Mi działa :o sprawdź czy nazwa ci się zgadza i spróbuj to zastosować w samym wyzwalaczu w uruchamianiu a nie w skrypcie :|
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: RemoveAction i lock, czyli 2 pytania

Post autor: Madrian »

Sprawdź czy nie zrobiłeś literówki z nazwami w komendzie i jednostki. Czasami np. wystarczy zamienić dwie literki i nie działa: BRDM zamiast BDRM itd
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: RemoveAction i lock, czyli 2 pytania

Post autor: SaS TrooP »

Cóż, mamy dowód - głupota nie boli ;)

Zupełnie nic mnie nie zabolało. Nastepnym razem sprawdzam 2x zanim zadam pytanie. O dziwo, jak poprawiłem literówkę w nazwie removeaction także zadziałało. Tego akurat nie rozumiem, ale ta gra generalnie jest inna :D
Tymczasem...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”