Chciałbym, żeby polecenie "hint" (ramka z tekstem) wyświetlało mi zmieniającą się punktację.
W skrócie, mam kilka jednostek wroga. Śmierć każdej z nich ma warunek:
_punkty=++1 (wartość początkowa _punkty=0 )
I chcę, żeby po zabiciu każdego wroga, wyświetlało mi wartość zmiennej _punkty.
Niestety, polecenie "hint _punkty" zwraca mi błąd "zmienna lokalna użyta globalnie" czy coś takiego.
Jak to rozwiązać?
Czy da się wyświetlić ewentualnie taką zmienną poleceniem z grupy "chat"?, np. sidechat?
Choć wolałbym w ramce.
Zwracanie wartości zmiennej poleceniem hint
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Zwracanie wartości zmiennej poleceniem hint
Wyświetlić wartość zmiennej możesz wszędzie, potrzebujesz do tego komendy format
http://community.bistudio.com/wiki/format
http://community.bistudio.com/wiki/format
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Zwracanie wartości zmiennej poleceniem hint
Podkreślenie na początku identyfikatora zmiennej czyni ją zmienną lokalną jedynie w skrypcie, w którym została uzyta.
Gdzie używasz tego hinta? W wyzwalaczu? Jeśli tak, to musisz uzywać zmiennej globalnej (czyli bez podkreślnika na poczatku).
Gdzie używasz tego hinta? W wyzwalaczu? Jeśli tak, to musisz uzywać zmiennej globalnej (czyli bez podkreślnika na poczatku).
Re: Zwracanie wartości zmiennej poleceniem hint
Oj! Dzięki! Niby głupi błąd, a jakże wazny! 
