Ograniczanie gracza

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: kondor »

Twój post udowodnił, że mam rację.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: SaS TrooP »

Artek3333 pisze:
kondor pisze:tyle, ze w srodku miales pewnie kod sqs, czyli burdel na maxa...
Właśnie, że nie! Mógłbym to udowodnić ale bym musiał znaleźć w którym to sqf było Miałem plik jakaśtamnazwa sqf a w pliku

Kod: Zaznacz cały

cośtam cośtam
~3
cośtam2 cośtam2
defakto miało się uruchomić cośtam cośtam i po 3 sekundach cośtam2 cośtam2 w uruchamianiu wyzwalacza wpisuję []execVM"jakaśtamnazwa. sqf" i przy uruchamianiu wyzwalacza uruchamia się tylko (cośtam cośtam) a gdy w wyzwalaczu usunąłem tylko dopisek VM to uruchomiło mi się wszystko czyli (cośtam cośtam) i po 3 sekundach (cośtam2 cośtam2) :)
nie wiem czemu tak się dzieje i muszę to jeszcze sprawdzić, bo raz tylko się na takim przypadku złapałem :?:
Wszystkie bugi zniknęły, obawiam się że kondor ma rację. Acz wyjątek potwierdza regułę :P
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: Artek3333 »

Właśnie to sprawdzałem i dobrze mówiłem :P w pliku sqf dałem składnie odpowiedzialną za pokazywanie się zadań na ekranie podczas gry np. pokazuje się udaj się do strefy pierwszej i p 5 sekundach pokazuje się drugie zadanie typu np zlikwiduj oficera. I co :roll: jak mam w uruchamianiu wpisane zad=[]execVM"zadania.sqf" to uruchamia mi się tylko pierwsze zadanie a drugie już nie. Natomiast przy wpisaniu []exec"zadania.sqf" uruchamia się zadanie pierwsze i po 5 sekundach drugie. Wytłumaczy to ktoś :o :?:
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: kondor »

kurde, w sqf nie ma czegoś takiego jak "~". To, że nazwałeś to sqf to nie znaczy, że w środoku jest składnia sqf i że jest interpretowany jak sqf. Sposób interpretacji wyznacza komenda, którą się ten plik uruchamia. A ty uruchomiłeś go jako sqs.
Doczytaj sobie na biwiki.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: Artek3333 »

to co daje dopisek VM ? skoro plik sqf bez dopisku też działa :o
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: Maćko »

Jeśli w pliku sqf jest zawarta składnia sqs to zadziała bez VM.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: Artek3333 »

W takim razie trzeba na przyszłość uważać przy tworzeni sqf co się wpisuje :?
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: kondor »

Zawsze trzeba uwazac co sie pisze.
btw: krotko o sqs i sqf: viewtopic.php?f=54&t=700&hilit=lepiej
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Ograniczanie gracza

Post autor: Artek3333 »

Dzięki @Kondor, właśnie kiedyś to widziałem i nie mogłem ponownie tego znaleźć :P ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”