Kto mi da skrzydła?

Edytor Arma (Arma, Arma2, Arma2OA)

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Kto mi da skrzydła?

Post autor: Madrian »

Czyli co zrobić, żeby być Mewą od poczatku miji SP. :D
Niestety mam wypatchowany oryginał i błąd z Mewą jest mi niedostępny :lol:
Szukałem po forum, ale widzę tylko skargi na niechcianą mewę.
W Wiki nie widzę żadnego polecania kojarzącego się z mewą (seabird?).
Chciałem sobie dla zabawy polatać nad Czarnorusią. :D
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kto mi da skrzydła?

Post autor: Matte »

zrób sobie coś takiego:
mewaMatte = "seagull" createUnit [position player, grpNull];
switchPlayer mewaMatte;
Wklej w inicjacje jakieś jednostki albo w init.sqf
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kto mi da skrzydła?

Post autor: Madrian »

Matte pisze:zrób sobie coś takiego:
mewaMatte = "seagull" createUnit [position player, grpNull];
switchPlayer mewaMatte;
Wklej w inicjacje jakieś jednostki albo w init.sqf
Nie działa. :(
Pierwsze polecenie:
mewaMatte - typ nic, potrzebne dowolne.
Polecenie drugie, wymaga srednika po Switchplayer.
Polecenie "seagull" createUnit [position player, grpNull]; (bez mewaMatte) jest akceptowalne przez edytor, ale nic nie robi.
mewaMatte = "seagull" createUnit [position player, grpNull]; działa (jest akceptowane), ale w takiej postaci:
mewaMatte = ["seagull" createUnit [position player, grpNull]];
Natomiast z tym switchem sobie nie mogę poradzić.
Próbowałem wyzwalaczy, ale też nie akceptują switcha i nie mogę polatać. :rant
Madrian
Posty: 60
Rejestracja: 23 marca 2009, 00:28
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Kto mi da skrzydła?

Post autor: Madrian »

Pogrzebałem trochę na stronie Producenta gry.
Dzięki za naprowadzenie na komendę "seagull" :D
Dowiedziałem się, że muszę użyć skryptu:
onPlayerRespawnasSeagull.sqs

Problem w tym, że nie wiem jak używać skyptów, bo nigdy się w to nie bawiłem, ani w OFP (resistance też), ani Arma 1... Zawsze ograniczałem się do możliwości edytora.

Co mam zrobić, żeby włączyć ten skypt?
Użyłem wyzwalacza, który uruchamiał komendą scriptName powyższy skrypt i drugiego, który mnie po sekundzie zabijał. Ale gra się skończyła i nie odrodziłem się jak mewa.

Domyślam się, że muszę zrobić plik init.sqs
Co mam w nim wpisać, żeby zadziała ten skrypt i co wpisać w edytorze, żeby to działało?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Kto mi da skrzydła?

Post autor: Matte »

Nie, niestety źle kombinujesz. onPlayerRespawnAsSeagull.sqs jest tzw "Callbackiem" czyli jest wykonywany gdy gracz zginie w czasie misji multiplayer i odrodzi się jako mewa. Sam jeszcze próbowałem jakoś to wykombinować, ale o ile jestem w stanie stworzyć ptaka to nie mogę przejąć nad nim władzy.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
parasite
Posty: 22
Rejestracja: 13 października 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 3041272
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: Kto mi da skrzydła?

Post autor: parasite »

Podlacz sie z kims na LAN (moze hamachi) i jeden niech zrobi misje w edytorze na multi.
Mewą bedzie ten ktory zginie i nie jest serwerem.

oryginal 1.04 pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edycja oraz tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”