ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

Tak jak odpowiedział Forrest
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Forrestal pisze:To takie gdybanie bo w ArmiA mozna tak samo oskytpowacji misje jak w OFP:DR wiec nie wiem o co sie tak sprzeczacie.

Składnia skryptów jest bardzo podobna do tej z ArmA. Missionmakerzy nie powinni mieć problemów z przestawieniem się na strukturę programowania w DR.

Spawn, respawn...ludzie. Przecież to tylko opcja. Jakby w ArmA nie było spawnów wroga...CreateVehicle, CreateGroup to jest przecież 8)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Kiedy ja widzę, że coś się dorabia momentalnie nie gram w taką misję.

Co do struktury misji, to ja zdecydowanie bym nie powiedział. LUA to zupełnie inny język (btw podobno bardziej awaryjny).
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Maćko »

SaS TrooP pisze:Kiedy ja widzę, że coś się dorabia momentalnie nie gram w taką misję.
Cała kampania ArmA 2 (Czerwone żniwa) opiera się o spawnowaniu jednostek/obiektów i innych :ohno
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

Spam Troop pisze:btw podobno bardziej awaryjny
...społeczność Garrys mod właśnie Cię wyśmiała :D
Spam Troop pisze:Kiedy ja widzę, że coś się dorabia momentalnie nie gram w taką misję.
To nie graj w tą grę, nie wypowiadaj się na jej temat...



...jesteśmy kontent! :)
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Maćko pisze:
SaS TrooP pisze:Kiedy ja widzę, że coś się dorabia momentalnie nie gram w taką misję.
Cała kampania ARMA 2 (Czerwone żniwa) opiera się o spawnowaniu jednostek/obiektów i innych :ohno

I dlatego jej nie przeszedłem

Oczywiście wykluczamy ALICE czy coś w tym stylu. Co do LUA kierowałem się STALKERem.
Awatar użytkownika
DRIVER
Posty: 247
Rejestracja: 11 kwietnia 2008, 20:43
ID Steam:
Numer GG: 6869863
ID gracza: 0
Lokalizacja: Koszalin

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: DRIVER »

http://www.gamespot.com/showcases/flash ... id=6230734

Hmmm poza celownoscia AI... i tym ze filmik traci sporo na wlaczonym godmode... Reszta wyglada calkiem calkiem... No ale dla troopa dalej to bedzie CoD :)

Faktem jest ze OFP2:DR nie jest podobny do ArmA2... i dobrze CM skupil sie na czyms innym I to samo zrobil BiS.... co sie okaze wiekszym strzalem w 10... pokaze spolecznosc graczy..
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Co masz na myśli społeczność graczy?
I to dalej jest CoD. Te AI z Typami95 rzucające się na czołgi i transportery.
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

SaS troop, już mowilem....Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to idź sobie w arme pograj, albo na kurniku, o albo w coda... 'Mowa jest srebrem a milczenie jest złotem'

Bardzo fajny filmik, chociaż faktycznie to AI strzelające do wozów pancernych troche dziwnie wygląda, no ale cóż w Armie wcale nie jest lepiej, o tyle że AI nie naparza do pancernych, poprostu stoi i nic nie robi :D Widocznie BiS zna poezje Mickiewicza 'Nam strzelać nie kazano(...)' :D

Jeśli sie nie mylę w sobote za tydzień premiera w Polsce :D, pasuje wziąć ze 2 dni wolnego i wytestować, przekonać sie na własnej skórze czy warto było czekać :)
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

W Arma2 AI jak widzi czołg to stara się chować, kładzie się na ziemie a w otwartej przestrzeni ucieka ile sił w nogach. Przynajmniej ja tak zauważyłem :|
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

Wiesz, ja czegoś takiego nie zauważyłem, na glebie kładą sie jak wogóle zobaczą jakiegokolwiek przeciwnika, a dopiero jak padnie ich polowa, to biorą nogi za pas i uciekają ale nie raz i nie dwa byłem świadkiem jak uciekając wrogowie....szarzują w moim kierunku....
Myślę ze na temat AI w Arma2 nie ma co nawet dyskutować, wszyscy wiedzą jakie jest :)
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”