SRY ZA OFFTOPY
OpenTTD
Moderator: Inkwizytor
-
itan
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: OpenTTD
jesli gadamy o grach, to wczoraj sobie ściagnalem Simsy 2 na telefon. Zaje-fajne
SRY ZA OFFTOPY
SRY ZA OFFTOPY
... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"Re: OpenTTD
Khm... gadamy o OTTD i niedlugo sie pewnie na jakas partyjke umowimy 
Ja tam moge chocby i zaraz - anyone?
Ja tam moge chocby i zaraz - anyone?
- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: OpenTTD
Jak ktos poda namiary na dopowiednie pliki to czemu nie 
Re: OpenTTD
A w drugim poscie, Klamacza, drogi Diabl0 
Jam teraz dostepny, serwer moge postawic - GG#3868374
Edit: Ajć, przepraszam Diabl0 - juz wiem o co chodzi
Oto ttdwin (podziekowania za chwilowy hosting ida do Forrestala ^^), ktorego pliki beda nam potrzebne do odpalenia gry:
Wersja zainfekowana... prawidlowa strone dalej, w poscie Itana.
Dla tych "troche mniej rozgarnietych": najpierw instalujemy OTTD, a nastepnie wybrane pliki (wedlug readme) kopiujemy z ttdwin do katalogu OTTD
Jam teraz dostepny, serwer moge postawic - GG#3868374
Edit: Ajć, przepraszam Diabl0 - juz wiem o co chodzi
Wersja zainfekowana... prawidlowa strone dalej, w poscie Itana.
Dla tych "troche mniej rozgarnietych": najpierw instalujemy OTTD, a nastepnie wybrane pliki (wedlug readme) kopiujemy z ttdwin do katalogu OTTD
Ostatnio zmieniony 07 lutego 2007, 17:38 przez Norek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
itan
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: OpenTTD
moj kolega - Kaspersky powiedział, że plik American.exe to zły ziom (virus
)
... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"Re: OpenTTD
U mnie rowniez - wszystkie pliki jezykowe
Teraz sam mam problem z instalacja gry... Cos mi tu nie pasuje, sprobuje jeszcze wersje Klamacza :/
Re: OpenTTD
Wkurza tylko trochę chamskie podejście do niektórych zagadnień ekonomicznych. Kolega mój zawsze grał w ten niefajny sposób, że znajdywał największą kopalnie węgla i prowadził linie do jednej z dalszych elektrowni mijając wszystkie po drodze, a to tylko po to, by pobierać większe opłaty za transport.

- Koval
- Posty: 378
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
- ID Steam:
- Numer GG: 5246848
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: OpenTTD
To akurat jest dobre, bo im dalej transportujesz towar tym teoretycznie więcej za niego dostajesz. Wziąć trzeba pod uwagę, że im dłużej towar jest w trasie tym mniej się za niego dostaje a w wielu przypadkach, grając na hardkorowych ustawieniach (jak np 'normalne' awarie jednostek, oraz przy skaczącej ekonomii) się po prostu nie opłaca taki transport.
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Re: OpenTTD
Ale to trochę głupie, że gdy kolega na start wybuduje dwupasmową "kolejostrade" na drugi koniec mapy, po linii prostej i uruchomi ten hurt węgla to nawet przy zmiennej ekonomii to jest rentowne. Zresztą zanim ekonomia zmieni się i tak zdąży nabrać funduszy na drugą taką linie, która spokojnie utrzyma wszystkie pozostałe dppóki nie zwiększą obrotów. Byłoby nawet znośne, gdyby nie to, że jak poprowadzę konkurencyjną linie to i tak elektrownia przyjmuje jego towar.

- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: OpenTTD
rozwiazanie to mala ilosc gotowki na starcie - w ten sposob trzeba mocno kombinowac zeby sensownie rozbudowywac swoja siec, poniewaz nie ma sie wystarczajaco duzo gotowki na globalne polaczenia, szczegolnie dwutorowe 




