ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
Lord Chaos
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2008, 12:16
ID Steam:
Numer GG: 11197886
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wołomin

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Lord Chaos »

Dokładnie tytul zrobiony z myślą dla ludzi którzy lubią grać w sieci brak jakiej kolwiek symulacj :no
"Były niegdyś mroczne czsy,gdy gracze jak bydło zabędzani byli wzdłuż wąskiej ścieżki gier-Bohema Interactive niczym Che Guevara dał im wolność".

Intel Core 2 Duo 2,53 GeForce 8600GT 1G 2G ram Matrox 500G

http://cristgaming.com/pirate.swf<= ;)
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Nie jest do końca tragicznie, obstawiam, że to łatwy poziom trudności. Niemniej:

- AI ma problemy z prowadzeniem pojazdów (a tak śmiali się z tego w A2)
- brak animacji wsiadania (co miało być ficzerem, pokazywali nawet filmiki)
- trzęsawka broni WTF?
- artyleria raz dwa trzy hej!
- taktyka na hurraaaa i do przodu!
- AI biega jakby miało paraliż pleców
- akcji co nie miara, ostrzał itd. a gość nie zginął ani razu będąc na otwartej przestrzeni

+ na pewno gra ładnie wygląda, to nie oczojebny Crysis, a bardziej sumienna robota
+ dobry dźwięk i odgłosy komunikatów
+ z pewnością to dobra pozycja dla ludzi, których ArmA II przerosła
+ ma zadatki na fajne, efektowne akcje

Ale to nie żaden symulator!
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Equi »

Adi: Does that mean that the tether is only for co-op or can you add or remove it in the mission editor?
Helios: The tether is only for single missions played in co-op. If you are creating your own MP map area in the editor then the editor restricts you to a maximum map area, this is why no tether is required.
DrToker: Now everyone has the answer if we can use the entire island in MP. NoNoNoNoNoNoNoNoNo… It’s restricted to an area… Invisible wall.
Helios: Even if we could allow it, would you really want to use the entire island in PVP for 32 players though? It’s huuuuuuge. It’s not an invisible wall though, it will first warn you if you are exiting the designated play area, and if you continue your character will be killed off.
Myself: Grrrr fkkkkk….. Did Helios just say, the whole island is not playable all at once? We are limited to a “playable zone” when we make zones of play.
Helios: For MP PVP yes, in user created co-op missions though you are free to use the whole of the map to create your mission.

Jak widać jednak 275m maks. między graczami to prawda. Jednakże dotyczy to rozgrywki PvP. Dlaczego coopy nie mają tego ograniczenia? Trudno pojąć. :)


Źródlo: http://operationflashpoint2.org/
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Po co komu jakieś ograniczenia. Gość pyta, 'nawet gdybysmy to wyłączyli, to kto by chciał z tego korzystac?' <- no LOL 2009/10. Co jego to obchodzi co ja jako gracz z tym zrobie. To jest ingerencja w wolność gry, zapomnijcie o atakach flankowych, sabotażowych czy zachodzeniu wroga od tyłu... Takie informacje są dla mnie żałosne...
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

ja to rozumiem tak że coop jest do 275m, a w czasie DM z całej wyspy korzystać nie można.
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Equi »

Ja to rozumiem tak, że coopy nie będą miały tego ograniczenia, natomiast mapy PvP będą ograniczone do jakichś playable zone'ów. Żałosne.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

No tak i OFP2 bedzie chodziło na słabszyhc kompach, no bo gra nie bedzie musiałą wczytywac całej wyspy, tylko mały fragment... Zamiast postawic na optymalizacje i konkurowac z ArmA2, to chłopaki od OFP2 poddają się bez walki... Już wole porażke niz brak walki...
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Tak jak mówiłem na ofp2.pl, że ograniczenia wymagać albo silnika. No, ale przecież oni wiedzieli lepiej...
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Equi »

SaS TrooP pisze:Tak jak mówiłem na ofp2.pl, że ograniczenia wymagać albo silnika. No, ale przecież oni wiedzieli lepiej...

Właśnie, jak na ofp2.pl tłumaczyli te ograniczenia?
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Wczesna wersja alpha, jak zwykle :D
Obrazek
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

To znaczy tłumaczeń bylo duzo, wykluczając te, które odpowiadały na mój inteligentny jakże spamming, to coś w styl:

Jedne z inteligentniejszych:
Chodzi tylko o to by gracze podczas Koopreacji nie rozłazili się na cztery strony świata. 4 osobowy Fireteam trzyma się w kupie a nie rozdziela. Więc siłą rzeczy nie jest to aż takieograniczenie, jak chcesz flankować to całym pododdziałem. Nie rozumiem o co wy się kłócicie.
I tak i nie. Dobre jest dlatego bo w trybie pojedynczego gracza tworzą się chyba losowo jednostki (tzn. tak, żeby pasowało to do misji, a nie zupełnie losowo). W trybie COOP gdyby załóżmy dowódca drużyny kazał Zenkowi, Zbyszkowi, Jasiowi i Adamkowi zająć jakieś pozycje w różnych miejscach to gra by miała do stworzenia 4 razy więcej postaci i pewnie jeszcze jakichś innych rzeczy co by pewnie się odbiło na FPSach, a złe jest dlatego bo to zmniejsza możliwości planowania np. ataku.
W jakiej grze gracze oddalają się od siebie o prawie 300m ? Oczywiście Codemasters mogli dać ograniczenia 500m ale wtedy to napewno byłoby stado kozaków którzy by sobie w co-opie zwiedzali okolice.
Ten mnie kładzie:
Panowie, chyba czegoś nie rozumiecie :mrgreen: 4-ech to jest tylko w jednej grupie... a grup w multi musi być więcej skoro na jednej grze może grać max. 32 graczy (wersja PC)... da radę w zupełności, resztą steruje AI. W OFP1 tych AI+graczy mogło być maksymalnie 256. Z drugiej strony jeżeli np. grasz sam (to już zresztą było w OFP1) i jesteś np. na zachodniej stronie wyspy i musisz np. zebrać ludzi, sprzęt i ruszać na wschodnią część wyspy a tam już od początku toczą się walki. W tym czasie już ktoś zginął, coś rozwalili i za każdym razem to dzieje się inaczej (to jest właśnie zaje..fajne :mrgreen: ) Chodzi mi o to, że ruchy, AI, strzały, zniszczenia itp. są generowane na żywo na obszarze całej wyspy a nie tylko tam gdzie my jesteśmy.
Maćko chodziło o to że będzie 4 graczy w grze w jednym teamie a nie 4 grupy po 4 graczy czy coś takiego. Przecież każdy wie że w coopie będzie 4 graczy w jednym teamie
Maćko napisał(a):Żebyście się nie zdziwili :lol:


No fakt może CM ma takiego asa w rękawie. Dawno temu pisali że będzie coop dla 8 graczy, może czeka nas niespodzianka :D
Kolejny inteligent:
Ja myślę, że dla 4 graczy max to będą misje co-op w podstawce... ale w edytorze będzie możliwość stworzenia misji dla tych maksymalnie 32 graczy to jest 8 grup po 4 graczy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”