Moduł Wojna
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
Moduł Wojna
Mianowicie jak ww modułu użyć? jeśli wstawię go luźno - zawiecha, zsynchronizuję z graczem - zawiecha, zsynchronizuję z Modułem Walka w tle - zawiecha.
Skończyły mi się pomysły, może ma ktoś jakiś?
I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Skończyły mi się pomysły, może ma ktoś jakiś?
I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moduł Wojna
Armaholic->Search->LHD SpawnerMiro pisze:I jeszcze ponowię w tym temacie - Wie ktoś może jak obstawić lotniskowiec samolotami, załogą? może ma ktoś wyodrębnioną misję?
Już kilka razy tu na forum padało jak ustawić przedmiot na wysokości - kombinacja tych dwóch da Ci wymarzony efekt
Na skróty? Ściągnij misję Romeo Four, rozpakuj i ukradnij lotniskowiec z samolotami.
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Re: Moduł Wojna
@up A jak otworzyc w edytorze tą mape? Za kazdym razem jak ją otwieram pisze ze plik tylko do odczytu. PS no niewiem moze wsadzam ją gdzie nie trzeba?
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje

Re: Moduł Wojna
Są dwie możliwości:
1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz
1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz


- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Moduł Wojna
Trance pisze:Są dwie możliwości:
1) sprawdz, czy nie wkładasz folderu z misją w jeszcze jakimś folderze
2) plik mission.sqm jest zakodowany i na to nie poradzisz
Trance, tak było z misjami w Resistance. Pamięta ktoś czym się je otwierało?
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Moduł Wojna
Pliki .pbo otwiera się notatnikiem.Jak przerzucić misję .pbo na .sqm?
1.Tworzysz misję nie wstawiając żadnej jednostki.Zapisujesz ją.
2.Porównujesz plik misji .sqm(tej pustej) z otworzoną misją w .pbo.
3.kopiujesz wszystko z .pbo do .sqm,ale musi to być "odpowiednik"tych rzeczy z .sqm.
(chodzi o to ,że widzisz że misja .pbo zaczyna się na jakiś tam ciąg liter-a w sqm tego niema,więc pomijasz ten ciąg i kopiujesz cały plik misji bez tego ciągu liter do końca-jeśli w .pbo na końcu będzie jakiś ciąg liter a w tej pustej misji sqm tego nie będzie robisz to samo co przed chwilą opisałem)
Trochę skomplikowane i chaotyczne tłumaczenie,ale nie wiem jak ci to wytłumaczyć inaczej,dlatego też dam przykład:
plik .sqm
początek:
koniec:
plik .pbo
początek:
koniec:
W misji .sqm nie ma tego co jest w .pbo(zaznaczone przeze mnie strzałkami) także wklejamy tylko to co jest poza tymi zaznaczonymi przeze mnie "wstawkami".Po takiej "operacji" na luzie można edytować misję.
1.Tworzysz misję nie wstawiając żadnej jednostki.Zapisujesz ją.
2.Porównujesz plik misji .sqm(tej pustej) z otworzoną misją w .pbo.
3.kopiujesz wszystko z .pbo do .sqm,ale musi to być "odpowiednik"tych rzeczy z .sqm.
(chodzi o to ,że widzisz że misja .pbo zaczyna się na jakiś tam ciąg liter-a w sqm tego niema,więc pomijasz ten ciąg i kopiujesz cały plik misji bez tego ciągu liter do końca-jeśli w .pbo na końcu będzie jakiś ciąg liter a w tej pustej misji sqm tego nie będzie robisz to samo co przed chwilą opisałem)
Trochę skomplikowane i chaotyczne tłumaczenie,ale nie wiem jak ci to wytłumaczyć inaczej,dlatego też dam przykład:
plik .sqm
początek:
Kod: Zaznacz cały
version=11;
class Mission
{
addOns[]=
{
"ca_missions_ambientcombat",
Kod: Zaznacz cały
class Intro
{
addOns[]=
{
"chernarus"
};
addOnsAuto[]=
{
"chernarus"
};
randomSeed=12249905;
class Intel
{
startWeather=0.25;
forecastWeather=0.25;
year=2008;
month=10;
day=11;
hour=9;
początek:
Kod: Zaznacz cały
-->mission.sqm ¨HŰJŢň <--version=11;
class Mission
{
addOns[]=
{
"cacharacters2",
"ca_missions_alternativeinjurysimulation",
"ca_missions_firstaidsystem",
"ca_missions_battlefieldclearance",
"camisc3",
"rh_de_cfg",
Kod: Zaznacz cały
startWeather=0.25;
forecastWeather=0.25;
year=2008;
month=10;
day=11;
hour=9;
minute=20;
};
};
---> ®ĄÎ’ç8 ̤H˝ÓřNŘG©Łí<--
Re: Moduł Wojna
Ale można otworzyć za pomocą notatnika i jest tam wszystko otwarte po kolei na raz, czyli pliki sqf, sqs Html, paa i oczywiścieTrance pisze:Pliku .pbo nie otwiera sie notatnikiem, tylko jakims programem np: cpbo
podstawowy plik sqm


Re: Moduł Wojna
OK ustawianie obiektu na wysokości - działa na 100%:
this setpos [getpos this select 0,getpos this select 1,XX]
XX wpisujemy 16,17 lub 18 - najlepsze na ustawianie ludzi i obiektów na lotniskowcu, w zależności od odległości od dna.
i znów pytanie: Da się jakoś podrasować Moduł "Walka w tle"? żeby więcej akcji się działo?
Robię taki luźny coop z udziałem lotnictwa, patrol nad czarnorusią, i chciałbym co by mi więcej wrogów się pojawiało, bo jak do tej pory wróg pojawia się z częstotliwością taką że sam latam i się nudzę.
No i jakby ktoś wiedział jak użyć tego modułu "WOJNA" to by było git
this setpos [getpos this select 0,getpos this select 1,XX]
XX wpisujemy 16,17 lub 18 - najlepsze na ustawianie ludzi i obiektów na lotniskowcu, w zależności od odległości od dna.
i znów pytanie: Da się jakoś podrasować Moduł "Walka w tle"? żeby więcej akcji się działo?
Robię taki luźny coop z udziałem lotnictwa, patrol nad czarnorusią, i chciałbym co by mi więcej wrogów się pojawiało, bo jak do tej pory wróg pojawia się z częstotliwością taką że sam latam i się nudzę.
No i jakby ktoś wiedział jak użyć tego modułu "WOJNA" to by było git

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu...
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły!
Re: Moduł Wojna
@Furman nie działa a mogl bys mi ty przerobić ten plik bo ja moze cos zle poczynialem (mapa z armacholic.com)
Jak pomogłem daj Pozytywa 
Dziękuje

Dziękuje
