AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Dyslexci już w A1 podkreślał w poradnikach że Ai słyszy ; )
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 września 2009, 08:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
HELLO
Mam pytanie. Na 1 z forum anglojezycznych o ARMA 2 przeczytalem o mozliwosci edytowania zachowan wroga.
class CfgAISkill {
aimingAccuracy[] = {0, 0, 0.5, 0.5};
aimingShake[] = {0, 0, 0.8, 0.8};
aimingSpeed[] = {0, 0.5, 0.9, 1};
endurance[] = {0, 0, 1, 1};
spotDistance[] = {0, 0.2, 1, 0.4};
spotTime[] = {0, 0, 1, 0.7};
courage[] = {0, 0, 1, 1};
reloadSpeed[] = {0, 0, 1, 1};
commanding[] = {0, 0, 1, 1};
general[] = {0, 0, 1, 1};
Czy ktos z was wie jak to sie robi? Wiem, że trzeba zmieniac cyfry przy konkretnych parametrach ale nie wiem w ktorym pliku mam to grzebac. Prosze o pomoc
Mam pytanie. Na 1 z forum anglojezycznych o ARMA 2 przeczytalem o mozliwosci edytowania zachowan wroga.
class CfgAISkill {
aimingAccuracy[] = {0, 0, 0.5, 0.5};
aimingShake[] = {0, 0, 0.8, 0.8};
aimingSpeed[] = {0, 0.5, 0.9, 1};
endurance[] = {0, 0, 1, 1};
spotDistance[] = {0, 0.2, 1, 0.4};
spotTime[] = {0, 0, 1, 0.7};
courage[] = {0, 0, 1, 1};
reloadSpeed[] = {0, 0, 1, 1};
commanding[] = {0, 0, 1, 1};
general[] = {0, 0, 1, 1};
Czy ktos z was wie jak to sie robi? Wiem, że trzeba zmieniac cyfry przy konkretnych parametrach ale nie wiem w ktorym pliku mam to grzebac. Prosze o pomoc
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 08 października 2009, 12:33
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: AI WROGA I MOZLIWOSC TWORZENIA MISJI "SKRADANKOWYCH"
Mozna by zrobić w ten sposób po prostu wstawić tzw.bramkę z plutonem oznaczona znakami jako tajna droga do bazy . Człowiek w ghille widzi go już z min 600 m.Człowiek w ghille zauważa także BMP.Wstawić wschodniemu plutonowi mp5sd.I przeczołgać się wysokiej trawie oddalonej od bramki 150m do pewnego pkt naw. Następnie napotkać następny patrol przeczekać aż on przejdzie i przebiec do następnego pkt nawigacyjnego.Inne drogi obstawić1 BMP 1 Vodnikiem ,1BRDM i x plutonami km.I wreszcie dojść do pkt nr3.Na którym będzie położony M107.Następnie do pkt naw nr4.Gdzie na odpowiednia godzinę przejeżdża ,konwój z 2 pickupami.Nasz człowiek go ostrzeliwuje.Jeżeli przejedzie uruchamia wyzwalacz nr1 ten sam .Jeżeli go zabije.Uruchamia wyzwalacz nr 1 ten sam zmiana dla naszej pozycji.-NIE ZNAM SIĘ NA TEJ KOMENDZIE-.Oraz zmiana.Dla Mi8 -uzbrojonego z pkt nawigacyjnym znaleźć i zniszczyć.Oraz zmiana dla BMP pilnującego teren z 2 ludźmi w środku.Odjeżdżającego i uaktywniającego bramkę nr2 gotowa do biegu naszego człowieka w ghile.
Mi8 trzeba by było zmienić dystans widoczność gdyż są drzewa.Człowiek w ghile musi uciec i dojść lub dobiec do pkt z rozbitym namiotem.
Człowiek w ghille ma VSS_Vintorez lub KSVK .
Mi8 trzeba by było zmienić dystans widoczność gdyż są drzewa.Człowiek w ghile musi uciec i dojść lub dobiec do pkt z rozbitym namiotem.
Człowiek w ghille ma VSS_Vintorez lub KSVK .