ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Tak, acz ciekawe jak ten edytor się spisze, bo to dla mnie ciekawa wiadomość. A OFP2 ogranicza i to bardzo. I to jest PIEKNE w naszej kochanej Armie!
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

Zaraz zaraz, nie zauważyłem, żeby w ostatnim newsie, była jakaś informacja, na temat swobody w OFP2, chyba jestem niedoinformowany....
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

Chodziło mi o swobodę skryptowania, programowania w OFP2.
Chociaż z jakichś tam informacji słyszałem, że swoboda w samej grze też ma zostać naruszona (coś tam, że żołnierze nie mogą sięoddalać od siebie na więcej niz x metrów)
Obrazek
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

ehm, a skąd to możesz wiedzieć, grałeś ?, pozatym wyjdzie pewnie na to ,że misje w coopa bedą ograniczone ale tylko te oryginalne...A ile sam silnik gry będzie pozwalał nam na jej modowanie, tego niewiadomo, dowiemy sie po premierze...
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Trance »

A Ty grałes? Może będzie tak, że OFP2 bedzie bardziej liniowe niz COD2.

Ja swoje zdanie opieram na tym, co czytam.
Obrazek
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

odległość miedzy graczmi max 275m..
choć to troche dziwne jak latac helikopterem? co ze strzelcami wyborowymi. A wsparcie z czołgu. co z 275 m :(
Awatar użytkownika
polo
Posty: 208
Rejestracja: 07 lipca 2009, 08:55
ID Steam:
Numer GG: 1257116
ID gracza: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: polo »

[quote="r2d2"]odległość miedzy graczmi max 275m..
choć to troche dziwne jak latac helikopterem?

Gra ma się skupiać głównie na piechocie :rant
Jednym z najlepszych sposobów zachowania pokoju jest ciągła gotowość do wojny.
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

polo pisze:
r2d2 pisze:odległość miedzy graczmi max 275m..
choć to troche dziwne jak latac helikopterem?

Gra ma się skupiać głównie na piechocie :rant
Odnośnie cytatu
A Arma na czym sie skupia ?? Może na czołgach ?:p

Odnośnie liniowości gry:
Tak pewnie, że może być bardziej liniowa niż Cod, będziemy chodzić po przygotowanych oskryptowanych lvlach, a cała wyspa Skira to zwykła ściema...


Odnośnie Army 2:
Pozatym jaka miałabyć Arma 2 a jaka jest ?? Wszyscy sie podniecają bo nowy patch wychodzi :D:D:D

Tutaj mała puenta:
Po zagraniu w Arma 2, stwierdzenie 'zaświecić du***' nabiera calkowicie nowego znaczenia :p


Edit: Tekst został przeedytowany, aby był zrozumiały dla wszystkich użytkowników owego forum, starałem sie jak mogłęm, odpowiedzieć na kilka postow które zostały zamieszczone troche wyżej, wyszło jak wyszło za problemy przepraszam ;)
Pozdrawiam Potemps
Ostatnio zmieniony 08 września 2009, 21:53 przez potemps, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

:dworship
nic nie rozumiem :no
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rafael3D »

(chwalenie mode on) OFP DR zamówiony, cena na Amazonie w promocji: 17.99 (było 25 funtów). Obok tego zaklepany również Win7 Home Premium (64.98 zamiast 149.99 funtów).
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Equi »

potemps pisze:
polo pisze:
r2d2 pisze:odległość miedzy graczmi max 275m..
choć to troche dziwne jak latac helikopterem?

Gra ma się skupiać głównie na piechocie :rant
Odnośnie cytatu
A ARMA na czym sie skupia ?? Może na czołgach ?:p

Odnośnie liniowości gry:
Tak pewnie, że może być bardziej liniowa niż Cod, będziemy chodzić po przygotowanych oskryptowanych lvlach, a cała wyspa Skira to zwykła ściema...


Odnośnie Army 2:
Pozatym jaka miałabyć ARMA 2 a jaka jest ?? Wszyscy sie podniecają bo nowy patch wychodzi :D:D:D

Tutaj mała puenta:
Po zagraniu w ARMA 2, stwierdzenie 'zaświecić du***' nabiera calkowicie nowego znaczenia :p


Edit: Tekst został przeedytowany, aby był zrozumiały dla wszystkich użytkowników owego forum, starałem sie jak mogłęm, odpowiedzieć na kilka postow które zostały zamieszczone troche wyżej, wyszło jak wyszło za problemy przepraszam ;)
Pozdrawiam Potemps
Potemps powiem Ci tak. Na potwierdzone informacje o różnego rodzaju śmiesznych ograniczeniach (275m max między żołdakami), zacofaniach z roku 2001 (nie ma join-in-progres), idiotycznych ograniczeniach skryptów w edytorze Ty odpowiadasz jak małe dziecko z piaskownicy: "Niee, moja łopatka i tak jest lepsza!" Jeśli sprawdzą się powyższe "ciekawostki" to OFP: DR będzie całkowitym niewypałem pola walki, a nie symulatorem i w sklepie będzie stała na półce tuż obok CoDa.
Obrazek

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”