Rozlewanie się roślinności
Moderator: Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Rozlewanie się roślinności
Witam, mam dziwny problem. Otóż mam komputer spokojnie ciągnący Armę 2, ale nie mam pojęcia jak wyłączyć bloom (blur? Nigdy nie rozróżniałem). Drzewa tak jakby... rozpływają się?
To nie jest wina mojej karty (tak działo mi się w jedynce, z powodu braku pamięci karty). Czy bloom/blur może być tego winą tutaj? I jak to wyłączyć?
To nie jest wina mojej karty (tak działo mi się w jedynce, z powodu braku pamięci karty). Czy bloom/blur może być tego winą tutaj? I jak to wyłączyć?
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Postefekty - wyłącz całkiem.
-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Ale w sensie to postefekty wyłączają blur/bloom (któś mi powie które to?)
Bo ja bym się pozbył tylko rozmycia, HDR chciałbym zostawić.
Bo ja bym się pozbył tylko rozmycia, HDR chciałbym zostawić.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Blura sie pozbedziesz. Bloom jest niejako zalezny od HDR i sie go calkowicie wylaczyc nie da.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Czy ktoś może mi rozrożnić oba od siebie, w końcu?
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Najprosciej jak potrafie
blur - rozmycie obrazu, obiekty staja sie nieostre, pzoa samym blurem mamy tez motion blur.
bloom - poswiata, czy to od swiatla sloneczego czy stucznego ktora czesto stosuje sie zamaist antialliasingu w celu ukrycia "schodkowanych" krawedzi. Jest to tak jakby "wylewanie" sie swiatla z jasniejszych obiektow na te ciemniejsze. Np gdy popatrzymy na budynek na tle jasnego slonecznego nieba i na krawedziach zobaczymy "rozproszenia" swiatla to wlasnie bedzie bloom.
Strasznie pobieznie ale moze cos zrozumiesz
blur - rozmycie obrazu, obiekty staja sie nieostre, pzoa samym blurem mamy tez motion blur.
bloom - poswiata, czy to od swiatla sloneczego czy stucznego ktora czesto stosuje sie zamaist antialliasingu w celu ukrycia "schodkowanych" krawedzi. Jest to tak jakby "wylewanie" sie swiatla z jasniejszych obiektow na te ciemniejsze. Np gdy popatrzymy na budynek na tle jasnego slonecznego nieba i na krawedziach zobaczymy "rozproszenia" swiatla to wlasnie bedzie bloom.
Strasznie pobieznie ale moze cos zrozumiesz
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Czyli chodzi mi o blur
Czyli post-efekty załatwią sprawę?
Czyli post-efekty załatwią sprawę?
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Jest niewielka poprawa, ale wiele drzew i krzaków jest wciąż ciapką na dystans eg. 200-300 metrów (mam widoczność 2000 z groszami)
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Rozlewanie się roślinności
Wyżej detale obiektów?
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.