ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

JonPL pisze:A przedewszystkim nazywanie tego wygładzonego, za przeproszeniem, gówna REALISTYCZNYM.
Wyrazaj sie prosze na tym forum ;)

A co do tematu to nie mozna powiedziec ze dzwieki nie sa realistyczne - sa, bo sa przeciez nagrywane. Zostaly jednak poddane odpowiedniej obrobce i tyle.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
potemps
Posty: 72
Rejestracja: 25 kwietnia 2009, 22:06
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Rz-ów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: potemps »

http://www.armagame.pl - Bis fanboy team
http://www.ofp2.pl/forum/ - Codemasters fanboy team

Co kto lubi :D
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Rainbow »

Ten filmik na youtube ma jakieś opóźnienia w stosunku do obrazu. Lepiej obejrzeć sobie ten z pcgames.
http://www.pcgames.de/aid,693785/Operat ... eo/?page=2

To wygląda po prostu dobrze :)
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

50/50. Kolesie muszą jeszcze zdecydowanie poprawić animacje bo strzelanie z broni na wysokości cycków to kpina
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Matte »

Biegają, strzelają. Zestrzelony śmigłowiec w powietrzu zatrzymał wirnik i ładnie się posunął po ziemi. LAV potrafi kręcić kołami w miejscu. Ekran brudzi się szybciej niż obiektyw aparatu w terenie. A Javelin wymiata <3

Ni to OFP ni to Swat4

Edit: Zapomniałem, X na filmiku mnie zniszczył.
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
Zgedi
Posty: 58
Rejestracja: 22 sierpnia 2009, 23:03
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: MMz

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Zgedi »

Stilgar pisze:Ten dźwięk który twoje uszy określiły jako pyknięcie to nic innego jak przejście pocisku z AK47 w prędkość naddźwiękową
Dobrze wiedzieć,zastanawiałem się zawsze dlaczego to tak brzmi także dzięks za objaśnienie
podobną rzecz słyszysz w przypadku przejścia samolotu odrzutowego w prędkość naddźwiękową.
Tak się składa,że lotnisko mam nieopodal i teraz tam akurat migi fruwają codziennie bo się przygotowują do czegoś tam i powiem Ci,że to już z pyknięciem nie ma nic wspólnego :)

Ps:Pamiętaj ten dźwięk to dobra rzecz ,wiesz że kulka była dla ciebie ale nie trafiła ;) jak nie usłyszysz "pyknięcia" to jest po tobie :D
Dziwne bo zawsze jak słyszę to mam wrażenie,że poszła kula gdzieś dalej w krzaczory
Awatar użytkownika
Stilgar
Posty: 32
Rejestracja: 23 sierpnia 2008, 21:52
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Stilgar »

Zgedi mam pytanie czy te migi wchodzą nad lotniskiem w prędkość naddźwiękową ;) ,bo ja w to wątpię
Dziwne bo zawsze jak słyszę to mam wrażenie,że poszła kula gdzieś dalej w krzaczory
i to właśnie chodzi ,że poszła obok.
ObrazekObrazekObrazek
All right, the are on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us...they can't get away this time!"
Awatar użytkownika
PROCIK
Posty: 494
Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
ID Steam:
Numer GG: 2542288
ID gracza: 0
Lokalizacja: Doncaster, UK

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: PROCIK »

Nie wiem jak będzie wyglądała cała gra ale bardzo mi się podoba celowanie z Jawelina, widziałem w TV jak z niego strzelali i wyglądało bardzo podobnie. W A2 celowanie z Jawelina jest całkiem z kosmosu. W A2 mogli by zrobić coś takiego że jak stoi się za strzelającym z ręcznego At to powinno odnosić sie obrażenia lub ginąć :) tak jak w realu.
Awatar użytkownika
su27
Posty: 7
Rejestracja: 21 marca 2007, 21:59
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: su27 »

Nie wiem czy już było ale to tak w ramach wsadzania kija w mrowisko :)

http://www.youtube.com/watch?v=Iazuc_MvPF0
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: ufoman »

Moze na kadecie tak jest... Z tego co wiem, mozna tez w edytorze zmienic "wytrzymalosc" zoldaka.
Awatar użytkownika
JonPL
Posty: 270
Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
ID Steam:
Numer GG: 6628146
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: JonPL »

Możliwości jest wiele.

Od skryptów twórcy, przez config jednostki (jako addonu), po spieprzone wartości dmg dla tłumionej 9'tki...

Zakładam, że to BIS wzmocnił Coopsa (bo to chyba on?) żeby w kampanii nie gryzł gleby za często
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.

Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”