[komenda] setWind
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
[komenda] setWind
Ma ktoś pojęcie jak z niej skorzystać? Jak ustawić ten wiatr. Ciekawy jestem jak mocno "kładą" się drzewa i jaki to ma wpływ na efektywność obserwacji w lesie.
link do niedokończonego opisu komendy w biki: http://community.bistudio.com/wiki/setWind
link do niedokończonego opisu komendy w biki: http://community.bistudio.com/wiki/setWind
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [komenda] setWind
setWind ustawia kierunek i prędkość dymu.
x dodatni - wschód, ujemny - zachód
y dodatni - północ, ujemny - południe
forced - musi być true
przykład: setWind[10,10,true] - dosyć mocny, północno-wschodni wiatr.
EDIT: wpływa też na prędkość lotu śmigłówców ale kierunek ustawia się odwrotnie niż dym.
x dodatni - wschód, ujemny - zachód
y dodatni - północ, ujemny - południe
forced - musi być true
przykład: setWind[10,10,true] - dosyć mocny, północno-wschodni wiatr.
EDIT: wpływa też na prędkość lotu śmigłówców ale kierunek ustawia się odwrotnie niż dym.
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: [komenda] setWind
Dzięki za pomoc.
Jestem po testach i rzeczywiście wpływa na kierunek i prędkośc dymu, ale też na ruch trawy, drzew, przelatujące liście, wzbijany przez pojazdy kurz, a także na przelatujące chmury (jak wstawimy moduł Weather).
Wartość 20 to dla mnie maksimum. Ustawienie większej wartości wygląda nienaturalnie - mowa o pochylonych krzakach i drzewach jak sprężynki.
Żal trochę, że nie ma dobrych, powiązanych z wiatrem dźwięków. Miło by było usłyszec szum w uszach, gdy patrzymy "w wiatr".
Jestem po testach i rzeczywiście wpływa na kierunek i prędkośc dymu, ale też na ruch trawy, drzew, przelatujące liście, wzbijany przez pojazdy kurz, a także na przelatujące chmury (jak wstawimy moduł Weather).
Wartość 20 to dla mnie maksimum. Ustawienie większej wartości wygląda nienaturalnie - mowa o pochylonych krzakach i drzewach jak sprężynki.
Żal trochę, że nie ma dobrych, powiązanych z wiatrem dźwięków. Miło by było usłyszec szum w uszach, gdy patrzymy "w wiatr".
Re: [komenda] setWind
Mam pytanko wpisuje to w wyzwalaczu setWind[10,10,true] i co muszę jeszcze dopisać żeby w wyzwalaczu pojawił się dym?
Oczywiście jak się da.
Oczywiście jak się da.
Re: [komenda] setWind
Tutaj chodzi o to, że jak np. rzucisz granat dymny, to dym będzie się roznosił szybciej itp.
Re: [komenda] setWind
Wiem o tym ale chce żeby od razu się dymiło na polu walki.Wystarczył by mi sam wyzwalacz dymu i w sumie były by już dwa.
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: [komenda] setWind
IMO nijak to sie ma do koemndy setWind i kwalifikuje się to pod nowy temat. Może [skrypt] Jak stworzyć dym?Tyran pisze:Wiem o tym ale chce żeby od razu się dymiło na polu walki.Wystarczył by mi sam wyzwalacz dymu
Czy tak trudno zrozumieć, że w nowym temacie z trafnym tytułem łatwiej uzyskać odpowiedź, niż w zaśmieconym temacie zupełnie o czym innym?
Re: [komenda] setWind
Spoko sory zionki.
Re: [komenda] setWind
Próbowałem włączyć skrypt,ale coś mi się nie udaje(nie widze żadnych efektów).Wytłumaczy mi ktoś gdzie się go wstawia?(moduł,plik misji[jesli chodzi o to to prosze o dokładniejsze wytlumaczenie],uruchamianie,wyzwalacz?)Uncle Blues pisze:Dzięki za pomoc.
Jestem po testach i rzeczywiście wpływa na kierunek i prędkośc dymu, ale też na ruch trawy, drzew, przelatujące liście, wzbijany przez pojazdy kurz, a także na przelatujące chmury (jak wstawimy moduł Weather).
Wartość 20 to dla mnie maksimum. Ustawienie większej wartości wygląda nienaturalnie - mowa o pochylonych krzakach i drzewach jak sprężynki.
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: [komenda] setWind
Otwórz szczeguły jakiejkolwiek jednostki albo modułu. i w polu Initialization wstaw setWind [10, 10, true]; . Ja wstawiałem to w module Weather - łatwo mi było skojarzyć po prostu pogodę z wiatrem. Oczywiście możesz to wrzucić też do każdego innego skryptu (np. init.sqf) czy wyzwalacza (Zmienić kierunek i siłę wiatru w dowolnym momencie gry).Furman pisze:Próbowałem włączyć skrypt,ale coś mi się nie udaje(nie widze żadnych efektów).Wytłumaczy mi ktoś gdzie się go wstawia?(moduł,plik misji[jesli chodzi o to to prosze o dokładniejsze wytlumaczenie],uruchamianie,wyzwalacz?)
Pozostaje tylko wysadzić jakiś pojazd w powietrze i cieszyć płomieniami i dymem pchanymi przez wiatr - mój ulubiony efekt powiązany z wiatrem.