
link do niedokończonego opisu komendy w biki:

Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
IMO nijak to sie ma do koemndy setWind i kwalifikuje się to pod nowy temat. Może [skrypt] Jak stworzyć dym?Tyran pisze:Wiem o tym ale chce żeby od razu się dymiło na polu walki.Wystarczył by mi sam wyzwalacz dymu
Próbowałem włączyć skrypt,ale coś mi się nie udaje(nie widze żadnych efektów).Wytłumaczy mi ktoś gdzie się go wstawia?(moduł,plik misji[jesli chodzi o to to prosze o dokładniejsze wytlumaczenie],uruchamianie,wyzwalacz?)Uncle Blues pisze:Dzięki za pomoc.
Jestem po testach i rzeczywiście wpływa na kierunek i prędkośc dymu, ale też na ruch trawy, drzew, przelatujące liście, wzbijany przez pojazdy kurz, a także na przelatujące chmury (jak wstawimy moduł Weather).
Wartość 20 to dla mnie maksimum. Ustawienie większej wartości wygląda nienaturalnie - mowa o pochylonych krzakach i drzewach jak sprężynki.
Otwórz szczeguły jakiejkolwiek jednostki albo modułu. i w polu Initialization wstaw setWind [10, 10, true]; . Ja wstawiałem to w module Weather - łatwo mi było skojarzyć po prostu pogodę z wiatrem. Oczywiście możesz to wrzucić też do każdego innego skryptu (np. init.sqf) czy wyzwalacza (Zmienić kierunek i siłę wiatru w dowolnym momencie gry).Furman pisze:Próbowałem włączyć skrypt,ale coś mi się nie udaje(nie widze żadnych efektów).Wytłumaczy mi ktoś gdzie się go wstawia?(moduł,plik misji[jesli chodzi o to to prosze o dokładniejsze wytlumaczenie],uruchamianie,wyzwalacz?)