[Info] Komendy i skrypty w ArmA
Moderator: Inkwizytor
[Info] Komendy i skrypty w ArmA
Podaje linki do listy komend i skryptow do Arma
lista broni i amno
oraz
skrypty i komendy
oraz zapraszam chcetnych do tlumaczenia i tworzenia tutoriali
lista broni i amno
oraz
skrypty i komendy
oraz zapraszam chcetnych do tlumaczenia i tworzenia tutoriali
Chlebak
słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą

słuzy do noszenia granatów ktore sie w nim chleboczą


-
- Posty: 85
- Rejestracja: 01 maja 2008, 21:42
- ID Steam:
- Numer GG: 12755589
- ID gracza: 0
Re: [Info] Komendy i skrypty w ArmA
OFman podasz jeszcze raz link z tymi komędnami po polsku bo ja chce wejśc i error wyskakuje
To ja postawię pierwszy moją stopę na polu walki i ja ostatni z niej zejdę
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Info] Komendy i skrypty w ArmA
Komendy - http://www.arma2.pl/art,edytor-komendy
Warunki - http://www.arma2.pl/art,edytor-warunki
Przy czym to są tylko podstawy.
Warunki - http://www.arma2.pl/art,edytor-warunki
Przy czym to są tylko podstawy.
Re: [Info] Komendy i skrypty w ARMA
Może by ktoś podał jakąś stronę z warunkami bo te podane nie działają 

Re: [Info] Komendy i skrypty w ARMA
chodzi ci o funkcje co boola zwrócą?
cfog skończył się na kill'em all
Re: [Info] Komendy i skrypty w ARMA
o warunki do Army to samo co wyżej podano tylko ze tamta strona nie działa
Re: [Info] Komendy i skrypty w ARMA
No, ale warunki to sam definiujesz tak naprawdę...
Chyba, że chodzi Ci o jakieś podstawowe, najczęściej używane i stosunkowo proste.
Tu masz kilka
p - gracz lub dowolna jednostka
v - pojazd
alive p - TRUE, jeśli jednostka jest zywa
not (alive p) - TRUE, jeśli jednotka nie zyje
(damage v) == 0 - TRUE, jeśli pojazd jest w stanie idealnym
(damage v)== 1 - TRUE, jesli pojazd jest zupelnie zniszczony
canFire v - TRUE, jesli pojazd moze strzelac (chodzi o zniszczenie, nie o amunicje)
canMove v - TRUE, jesli pojazd moze sie poruszac (znowu, zniszczenie, nie paliwo)
canStand p - TRUE, jesli zolnierz moze stac
(p1 distance p2)<100 - TRUE, jesli jednostka p2 znajdzie sie w odleglosci mniejszej niz 100 metrow od jednostki p1
tylko kilka, ktore akurat w tym momencie mi przyszły na mysl...
Chyba, że chodzi Ci o jakieś podstawowe, najczęściej używane i stosunkowo proste.
Tu masz kilka

p - gracz lub dowolna jednostka
v - pojazd
alive p - TRUE, jeśli jednostka jest zywa
not (alive p) - TRUE, jeśli jednotka nie zyje
(damage v) == 0 - TRUE, jeśli pojazd jest w stanie idealnym
(damage v)== 1 - TRUE, jesli pojazd jest zupelnie zniszczony
canFire v - TRUE, jesli pojazd moze strzelac (chodzi o zniszczenie, nie o amunicje)
canMove v - TRUE, jesli pojazd moze sie poruszac (znowu, zniszczenie, nie paliwo)
canStand p - TRUE, jesli zolnierz moze stac
(p1 distance p2)<100 - TRUE, jesli jednostka p2 znajdzie sie w odleglosci mniejszej niz 100 metrow od jednostki p1
tylko kilka, ktore akurat w tym momencie mi przyszły na mysl...

Re: [Info] Komendy i skrypty w ARMA
Potrzebuję skryptu umożliwiającego złożenie wirników w ARMAII gdy stawiam obiekty na LHD.